Thumbnail

Xριστόφορος Τζιηρτζιηπής: " Aν κάποιος θέλει να πάει πιο μπροστά, Opium will lead the way!  Xριστόφορος Τζιηρτζιηπής: " Aν κάποιος θέλει να πάει πιο μπροστά, Opium will lead the way! 

O Head of Performance and eCommerce της Opium είναι ένας μουσάτος cool τύπος, με εύστοχο χιούμορ, που όταν δεν πίνει μπύρες, κατεβάζει τις πιο ευφάνταστες ιδέες, που κερδίζουν και βραβεία
Μια εταιρεία είναι πάντα οι άνθρωποι της. Αυτό το πιστεύει ακράδαντα η
Οpium Works που δε σταματά να επενδύει στο ανθρώπινο δυναμικό της. Με αφορμή τη συμπλήρωση δέκα χρόνων ζωής, γνωρίζουμε τα πρόσωπα πίσω από την Οpium και μετά τη Creative Director Τζένη Ζάραγκα, σειρά έχει ο Head of Performance and eCommerce Xριστόφορος Τζιηρτζιηπής. Κοινό γνώρισμά τους, ο ανόρθοδοξος τρόπος σκέψης τους και η γνήσια αγάπη γι' αυτό που κάνουν.

Tης Κωνσταντίνας Γεωργίου 

Είσαι ο Head of Performance and eCommerce της Opium Works.  Ωραίος ο επαγγελματικός σου τίτλος δεν λέω, αλλά θέλεις να μου εξηγήσεις τι ακριβώς περιλαμβάνει το job distribution σου;

Σε απλά ελληνικά, ασχολούμαι με ό,τι έχει να κάνει με τη διαφήμιση και τα αποτελέσματα της. Αν θέλει δηλαδή ένας πελάτης πωλήσεις, leads, εγγραφές, έρχεται σε εμάς. Πουλάμε μέχρι πάγο σε Eσκιμώους (γέλια).  Αυτό το κάνουμε ως ομάδα εννοείται, απλώς ο δικός μου ρόλος είναι να βοηθώ/ συντονίζω / οργανώνω τις ομάδες και τα σχετικά projects.  

 

Αν δεν κάνω λάθος, είσαι από τις παλιές “καραβάνες” της Opium Works. Όταν είσαι αρκετά χρόνια σε μια εταιρεία, καμιά φορά επέρχεται η φυσική κόπωση και χάνεται λίγο η δημιουργική διάθεση. Εσύ πέρασες από αυτή τη φάση και αν ναι πώς τη διαχειρίστηκες, ή πώς τη διαχειρίζεσαι αν προτιμάς, καθώς μπορεί να ισχύει κατά διαστήματα.

Η κόπωση έρχεται όπως σε κάθε δουλειά. Η φύση όμως του αντικεμένου μας, μας "κρατά" συνεχώς σε εγρήγορση.  Άρα, θα έλεγα πως δεν υπάρχουν ανιαρές στιγμές. Κάθε μέρα φέρνει κάτι καινούργιο, καλό ή "κακό", το τελευταίο εξαρτάται βέβαια και από τη δική σου οπτική. 

Να πούμε πως είστε και προσφάτως βραβευμένοι, καθώς η Opium πήρε το ασημένιο στα 2α Cyprus Digital Marketing Awards για την καμπάνια της Covve. Ως head του performance πώς ένιωσες γι' αυτή τη διάκριση;

Με την Covve η συνεργασία μας μετράει ήδη 2 χρόνια. Είναι από τους πρώτους μεγάλους πελάτες που είχα με την τότε ομάδα μου. Οπότε θα έλεγα πως είναι και ένα προσωπικό στοίχημα πλέον η επιτυχία της. Εξ ου και η αυτή η επιβράβευση βάζει ένα θετικό πρόσημο στην όλη προσπάθειά μας. 

Πώς λειτουργείς με την ομάδα σου; Εγώ όσες φορές συνεργάστηκα μαζί μου, μου έδωσες την εντύπωση μιας ήρεμης δύναμης. Είσαι όντως έτσι ή είσαι αγχώδης και απλά το κρύβεις καλά;

Εμπειρία, τεχνογνωσία, σιγουριά, η συνταγή της επιτυχίας. Αστειεύομαι... Εννοείται ότι αγχώνομαι, αλλά έμαθα να λειτουργώ υπό πίεση, πάντα υπάρχει μια λύση, έστω και αν δεν είναι η καλύτερη. Στόχος μας είναι να έχουμε το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα. 

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ: Τζένη Ζάραγκα: Η Creative Director της Opium Works μάς συστήνεται 

christophoros

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Aσημένιο βραβείο για την Opium Works στα 2α Cyprus Digital Marketing Awards 

Ποιο στοιχείο του χαρακτήρα σου θεωρείς ότι σε βοήθησε στην ανέλιξή σου στην Opium;

Η περιέργεια μου θα έλεγα, με την καλή έννοια. Συνέχεια θέλω να βλέπω τι γίνεται στον χώρο ώστε εμείς να είμαστε ένα βήμα πιο μπροστά από τους άλλους. Αυτό, θέλοντας και μη, σε βοηθά να εξελιχθείς. 

Εσένα ποια είναι η πρώτη λέξη που σου έρχεται στο μυαλό όταν ακούς τη λέξη Opium Works;

Mπύρες, γιατί έτσι γνώρισα την Opium

Αν η Opium Works ήταν άνθρωπος, σίγουρα θα ήταν multitasking, καθώς προσφέρει μια γκάμα από υπηρεσίες. Γιατί όμως κάποιος, κατά τη γνώμη σου, να την επιλέξει;

H εταιρεία υπάρχει πολλά χρόνια στον χώρο. Θεωρώ λοιπόν ότι έχουμε το “vide” του industry leader, καθώς η φιλοσοφία μας είναι να πάντα να δοκιμάζουμε κάτι καινούργιο. Άρα, αν κάποιος θέλει να πάει πιο μπροστά, Opium will lead the way! 

Με όσα άτομα της Opium Works έτυχε να μιλήσω, πάντα υπερηφανεύονται για τον ανορθόδοξο τρόπο σκέψης σας, χρησιμοποιώντας χαρακτηριστικά τη λέξη “ανωμαλίες”. Αυτό πιστεύεις ότι είναι που σας κάνει να ξεχωρίζετε; Ότι σκέφτεστε έξω από το κουτί;

Αυτό ήθελα να πω στην προηγούμενη μου απάντηση, αλλά απέφυγα τη λέξη. Αλλά ναι, ακριβώς αυτό!

Ωστόσο, έχω την αίσθηση πως στις δύσκολες εποχές που διανύουμε, οι περισσότεροι προτιμάνε την πεπατημένη. Πώς πείθετε έναν πελάτη να κάνει τη διαφορά μαζί σας;

Με την εμπειρία μας, αλλά και τις ιδέες μας. Η εταιρεία απαρτίζεται από μια εξαιρετικά ταλαντούχα ομάδα που μπορεί να σε κερδίσει. 

 

Στο εισαγωγικό σημείωμα στην ιστοσελίδα της Opium αναφέρεται ότι η τύχη, ή ίσως η μοίρα, έφερε κοντά όλους εσάς . Εσένα συγκεκριμένα τι σε έφερε στον δρόμο της, ή αν προτιμάς την Opium στον δρόμο σου;

Oι μπύρες κατά πρώτον λόγο, αλλά και η ανάμειξή μου με την κοινότητα των startups στην Κύπρο, όπου γνώρισα τον Φάνο και τη Σταυριάνα, και κάπως έτσι έγινε η αρχή για να είμαι εδώ που βρίσκομαι σήμερα. 

  

Home