H Rihanna ''έριξε'' το Internet επιλέγοντας κούκλες βιτρίνας με... πιασίματα

Έχουν περάσει λίγες μέρες από τότε που είδαμε τις κούκλες στις βιτρίνες της Nike στο Λονδίνο να εκπροσωπούν αθλήτριες με καμπύλες και απ' ότι φαίνεται η θετική ανταπόκριση του κόσμου στην διαφορετικότητα θα παρασύρει πολλούς ακόμα μεγάλους οίκους. 

Διάβασε ακόμα: Rihanna: Σε ποια πόλη έχει μετακομίσει τον τελευταίο χρόνο;

Επόμενη στη σειρά η Rihanna που παρουσίασε μόλις την πρώτη της συλλογή κάτω από την ομπρέλα του κολοσσού LVMH. Η Riri, που ήδη φαίνεται να  ξετρέλανε τον κόσμο της μόδας με τα διαχρονικά κομμάτια που παρουσίασε, ακολούθησε την ίδια τακτική και για το πρώτο pop up store του brand της στο The Webster επιλέγοντας μανεκέν σε διαφορετικά μεγέθη και σωματότυπους για τις βιτρίνες.

Οι φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν από το brand έγιναν αμέσως viral με τους χρήστες των social media να υποκλίνονται στην επιλογή της pop star να απευθυνθεί σε πιο φυσιολογικές γυναίκες με πιασίματα και κοιλίτσα, πράγμα σπάνιο για ένα luxury οίκο.

Δεν ήταν μάλιστα λίγες οι φαν που έσπευσαν να σχολιάσουν πόσο ταυτίζονται με αυτά τα μανεκέν, ενώ άλλες δήλωναν συγκινημένες που επιτέλους βλέπουν κούκλες με καμπύλες γεγονός που τις κάνει να μην νιώθουν άσχημα αλλά να αισθάνονται περήφανες για το σώμα τους.

Διάβασε ακόμα: Sneak Peek! Ανυπομονούμε να δούμε τα πρώτα κομμάτια από τον οίκο μόδας της Rihanna

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ