Πώς επιλέγουν οι διασημότητες τα φορέματα για το κόκκινο χαλί των Όσκαρ (Φώτο)
Η λαμπερή εικόνα που παρουσιάζουν οι celebrities σε κάθε τους εμφάνιση μοιάζει ανεπιτίδευτη. Για τους στιλίστες των διασημοτήτων, η περίοδος των κινηματογραφικών βραβείων είναι ένας πραγματικός «αγώνας» για το ποιος θα καταφέρει να κλέψει τις εντυπώσεις.
Διαβάστε ακόμα: Οι Queen ζωντανά στη σκηνή των φετινών Βραβείων Όσκαρ
Μάλιστα, εκτός από την τελετή, οι στυλίστες εργάζονται και για τα ρούχα που θα φορέσουν οι stars πριν και μετά τα events, καθώς οι διασημότητες δεν φορούν ποτέ το ίδιο ρούχο.
Πώς όμως επιλέγουν οι σταρ τα φορέματα που θα φορέσουν;
«Υπάρχουν τόσα πολλά φορέματα διαθέσιμα προς επιλογή και τόσοι άνθρωποι που περπατούν στο κόκκινο χαλί που από τη στιγμή που ξεκινά η τελετή των Όσκαρ, έχουν ήδη δοκιμάσει μια σειρά από αυτά τα φορέματα» αναφέρει ένας βοηθός στιλίστα.
Διαβάστε ακόμα: Η ιστορία των Όσκαρ
Όταν τον περασμένο Δεκέμβριο οι στυλίστες της Jennifer Lopez, ανακάλυψαν ότι εκείνη θα παρουσιάσει μια κατηγορία στα Όσκαρ, αμέσως επικοινώνησαν με τους εκπροσώπους των οίκων Zuhair Murad, Versace, Oscar de la Renta και Elie Saab, ζητώντας μερικά σχέδια, πριν καν δημιουργηθούν.
«Αυτή τη στιγμή, έχουμε καταλήξει σε πέντε επιλογές. Νομίζω ότι έχουμε στα χέρια μας τα πιο περιζήτητα φορέματα από τον κάθε οίκο», είπε ο στιλίστας της, Rob Zangardi. «Είναι σίγουρα πιο εύκολο όταν ο πελάτης σου θέλει να φορέσει το ρούχο ενός συγκεκριμένου σχεδιαστή και πρόκειται να δουλέψει μαζί σου προκειμένου να παρουσιάσετε μια όμορφη δημιουργία».
«Αν πρόκειται για ένα φόρεμα κατά παραγγελία, θα συζητήσουμε με τον πελάτη μας αυτό που έχει στο μυαλό τους, θα κοιτάξουμε μερικές φωτογραφίες και θα τις χρησιμοποιήσουμε ως έναρξη της προετοιμασίας μας. Θα συζητάμε συνέχεια με τον οίκο, θα μας στείλουν σκίτσα, υφάσματα και μετά θα φτάσουμε στο στάδιο παρουσίασης του φορέματος προς τον πελάτη, λίγο πριν κάνει πρόβα φορώντας το».
Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει για όλους τους ηθοποιούς. Ορισμένοι στιλίστες έχουν μιλήσει πολλές φορές για το γεγονός ότι δεν μπορούν να βρουν εύκολα φορέματα. Άλλη μια κατηγορία που δεν βρίσκει εύκολα φορέματα είναι οι πρωτοεμφανιζόμενοι ηθοποιοί. «Ρωτάς τις εταιρείες να δώσουν μια ευκαιρία στον πελάτη σου, ενώ τα ίδια φορέματα διεκδικούν και μεγάλα ονόματα της βιομηχανίας».
Διαβάστε ακόμα
Όσκαρ 2019: Αυτές είναι οι υποψηφιότητες των φετινών βραβείων