Αυτό το αντρικό άρωμα σμίγει την αλμύρα της θάλασσας με τις πρώτες φθινοπωρινές μυρωδιές
Έφτασε η στιγμή της επανασύνδεσης με την εσωτερική σου φύση, το αληθινό σου εγώ, με το ποιος είσαι αληθινά… Είσαι έτοιμος;
Το KENZO HOMME EAU DE TOILETTE INTENSE επανεφευρίσκει τους κώδικες της αρωματοποιίας που θα σε βοηθήσουν να εμβαθύνεις περαιτέρω στην απλότητα, με φυσικό τρόπο ενός κόσμου που όλο και πιο πολύ αγκαλιάζει την ιδέα της βιώσιμης ομορφιάς.
Διάβασε ακόμα: Και το πιο δημοφιλές εργαλείο ομορφιάς στο TikTok είναι...
Οι νότες
Μια ζεστή συμφωνία από ξύλο και θάλασσα με πηγή έμπνευσης την ένταση του κορμού ενός bamboo και την ηρεμία της θαλάσσιας αύρας.
Η αναζωογονητική φρεσκάδα του ροζ πιπεριού σε συνδυασμό με το θαλασσινό αλάτι σμίγουν με ξύλο συκιάς και το σανδαλόξυλο και αφήνουν την αίσθηση που έχει το δέρμα όταν βγει από τη θάλασσα και το ζεσταίνει ο ήλιος.
Το concept
Μια νέα δέσμευση για ένα νέο άρωμα
Ο KENZO επιλέγει να στηρίξει τον αρχιτέκτονα Orin Hardy, ιδρυτή του Bamboo u, με βάση του το Μπαλί της Ινδονησίας. Το αρχιτεκτονικό έργο του έχει στόχο τα μοναδικά designs και κατασκευές από bamboo, σε μία προσπάθεια εναρμονιστεί ο άνθρωπος με τη φύση, ώστε να ξαναβρεί τις ρίζες του, τον εαυτό του.
Στο πρόσωπο του Orin Hardy, πρωταγωνιστή της καμπάνιας για το νέο Kenzo Homme, ο oίκος Kenzo βρήκε τον άνθρωπο που ενσαρκώνει και μοιράζεται τις ίδιες αξίες όλων όσων αντιπροσωπεύει: Τη γενναιοδωρία, το σεβασμό για τη φύση, την ποίηση και τη δέσμευση για ένα καλύτερα βιώσιμο περιβάλλον.
Διάβασε ακόμα: Jennifer Aniston: Το όνομα που επέλεξε για το clean beauty brand της κρύβει ένα προσωπικό μήνυμα