H αγαπημένη αλυσίδα καλλυντικών, Beauty Line, με δύο διακρίσεις στα Cyprus Digital Marketing Awards!
Αυτά πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019, στο Filoxenia Conference Center, για να αναδείξουν και επιβραβεύσουν τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές ενέργειες Digital Marketing.
Στην τελετή βράβευσης, τα Beauty Line διακρίθηκαν:
- Στην κατηγορία «Best Community Engagement» με Gold Award.
Η διάκριση αυτή αφορά την καμπάνια ‘Α selfie for a Pink Cause’ με την οποία τα Beauty Line σε συνεργασία με το Digital Agency Opium Works, ενδυνάμωσαν το μήνυμα της πρόληψης για τον Καρκίνο του Μαστού, με ένα ξεχωριστό τρόπο: ''χρωματίζοντας'' το Instagram ροζ!
Προσκαλώντας τις ίδιες τις γυναίκες, να φορέσουν ένα ροζ κραγιόν, να ανεβάσουν selfie και να παρακινήσουν άλλες γυναίκες να λάβουν τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα κατά της νόσου, το μήνυμα της πρόληψης, μέσα σε 10 μέρες, πέρασε από Γυναίκα σε Γυναίκα. Περισσότερες από 800 selfies, 2 εκατομμύρια impressions και 300 χιλιάδες video views, δημιούργησαν μια αλυσίδα δύναμης στην μάχη κατά του Καρκίνου του Μαστού.
- Στην κατηγορία «Best Social Media Contest» με Silver Award.
Λίγες μέρες πριν την Ημέρα της Μητέρας, τα Beauty Line, σε συνεργασία με το Digital Agency Admine, μετέτρεψαν τη διαδικασία εξεύρεσης του ιδανικού δώρου για τη μητέρα σε μία απολαυστική εμπειρία!
Κάλεσαν τους πελάτες τους να επισκεφθούν το www.beautylinegiftlist.com και να ανακαλύψουν μέσα από ένα διαδραστικό κατάλογο πολλές ιδέες για δώρα. Επιπλέον, μπορούσαν
να δημιουργήσουν τη λίστα με τα δώρα που ταιριάζουν στη δική τους ''μαμά'' και φυσικά να μοιραστούν τη λίστα στα social media ώστε να λάβουν μέρος σε κλήρωση και να την κερδίσουν. Η συμμετοχή του κοινού ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Λίγο πριν την Ημέρα της Μητέρας, δημιουργήθηκαν 3568 λίστες με δώρα, ενώ πλήθος κόσμου επισκεπτόταν τα καταστήματα ζητώντας δώρα που είδε στο www.beautylinegiftlist.com!
Τα βραβεία αυτά είναι κάτι περισσότερο από επιτυχημένες ενέργειες marketing. Για τα Beauty Line αποτελούν επιβράβευση των προσπαθειών τους να κάνουν όλο και περισσότερους ανθρώπους να ζουν και να αισθάνονται όμορφα. Παράλληλα ενισχύεται η δέσμευση της αγαπημένης αλυσίδας καλλυντικών προς τους πελάτες της, να συνεχίσει να αναπτύσσει πρωτοβουλίες που συμβάλουν σε αυτόν το σκοπό.