Thumbnail

H Scarlett Johansson έκανε λογαριασμό στο Instagram για το beauty brand της και ο σύζυγός της την τρολάρει H Scarlett Johansson έκανε λογαριασμό στο Instagram για το beauty brand της και ο σύζυγός της την τρολάρει

Ήταν το περασμένο καλοκαίρι όταν η χολιγουντιανή σταρ ανακοίνωσε την δημιουργία του δικού της beauty brand
Πλέον, η είδηση ότι κάποια νέα celebrity λανσάρει το δικό της brand ομορφιάς δεν μας κάνει καθόλου εντύπωση.

Κι όπως φαίνεται όλα είναι έτοιμα για το καλωσόρισμα του The Outset, τη νέα ''πράσινη'' skincare γραμμή από την Scarlett Johansson .

«Δουλεύω πάνω στο δικό μου skincare brand τα τελευταία τρία χρόνια» είχε πει τότε, κατά τη διάρκεια της συνέντευξής της με Zoom στο Good Morning America, ενώ όπως αποκάλυψε η ίδια η πανδημία – η οποία σταμάτησε απότομα την παραγωγή ταινιών στο Black Widow του Marvel Studio – της έδωσε περισσότερο χρόνο να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη του brand της, το οποίο πρόκειται να κυκλοφορήσει το 2022. «Αυτό θα είναι ένα brand για όλους όσους θέλουν η επιδερμίδα τους να δείχνει καλύτερη καταβάλλοντας ελάχιστη προσπάθεια» ανέφερε αποκλειστικά στο Allure.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by The Outset (@theoutset)

Διάβασε ακόμα: Με ένα βίντεο στο TikTok, η Bella Hadid μάς δείχνει τι κάνει στο ρεπό της

Η σταρ πριν λίγες μέρες άνοιξε μάλιστα τον δικό της λογαριασμό στο Instagram ώστε να προωθήσει το νέο της επιχειρηματικό εγχείρημα. Η ίδια μάλιστα δεν έχει κάποιο προσωπικό λογαριασμό στην πλατφόρμα. Και κάπου εδώ, ο σύζυγός της, ξεκινά το τρολάρισμα.

«Είναι αυτός ο καλύτερος τρόπος για να επικοινωνήσω μαζί σου;» σχολίασε κάτω από μία φωτογραφία μ’ ένα κοντινό πλάνο της Johansson που ανέβηκε στο λογαριασμό του The Outset. «Ετοιμάζω ένα παρόμοιο brand που ονομάζεται “Part of a Face” και θα ήθελα πολύ να χρησιμοποιήσω αυτή τη φωτογραφία. Ευχαριστώ», γράφει χαρακτηριστικά στο τέλος και τα likes παίρνουν φωτιά.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by The Outset (@theoutset)

Σ' ένα άλλο ποστ η Scarlett εξηγεί τον λόγο που αποφάσισε και η ίδια να ''ανοιχτεί'' στον χώρο της ομορφιάς.

«Υπήρξα το πρόσωπο πολλών πολυτελών εμπορικών brands σε όλη τη διάρκεια της καριέρας μου και όλες αυτές οι εμπειρίες ήταν πραγματικά υπέροχες», εξηγεί και συνεχίζει: «Υποθέτω ότι πάντα ένιωθα ότι έπαιζα έναν χαρακτήρα σε αυτές τις καμπάνιες και καθώς εξελίχθηκα, ήθελα να δημιουργήσω και να εκπροσωπήσω μια μάρκα που να είναι αληθινή για μένα».

Στην ίδια συνέντευξη η ίδια αναφέρει πως ολόκληρη η γκάμα προϊόντων του brand της θα κυκλοφορήσει 1η Μαρτίου και η δημιουργία τους βασίζεται στην εμπειρία της ηθοποιού για το πώς η ίδια διαχειρίζεται τα σπυράκια, την ξηρότητα στην επιδερμίδα της κλπ. 

Διάβασε ακόμα: Skinfluencer 2021: Ποιά είναι τα συστατικά ομορφιάς που ψάξαμε περισσότερο στο Internet

Home