To πρώτο άρωμα του φθινοπώρου ήρθε και είναι ήδη εμμονή!
Συγκρουόμενες αντιθέσεις ξεσπούν σε μια έκρηξη ατρόμητης θηλυκότητας, για ένα άρωμα που προορίζεται να συναρπάσει.
2018. Το αποφασιστικά τολμηρό Eau de Parfum σε ενεθάρρυνε να σπάσεις τους κανόνες.
2019. Η παρόρμηση του απαγορευμένου παραχωρεί τη θέση της στον ενθουσιασμό με το Eau de Toilette, το οποίο υπογραμμίζει την αμετανόητη σκοτεινή πλευρά κάθε γυναίκας2020. Η ένταση του Eau de Parfum ενισχύει την πρόκληση για το απαγορευμένο και γίνεται επιτακτική ανάγκη, εθιστικά επικίνδυνη.
Σήμερα ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει και φλερτάρει με τη φωτιά Με το Eau de Parfum Rouge, το L’Interdit διεγείρει τις αισθήσεις, σιγοκαίει τον γυναικείο αισθησιασμό και οδηγεί στην άκρη του απαγορευμένου.
Διάβασε ακόμα: LolaVie: To beauty brand με την υπογραφή της Jennifer Aniston κάνει... ''πρεμιέρα'' στις 8 Σεπτεμβρίου
Ενισχυμένο με πικάντικες κόκκινες αρωματικές συγχορδίες
Δημιουργημένο από τους Master αρωματοποιούς Dominique Ropion, Anne Flipo και Fanny Bal, το Eau de Parfum Rouge βάζει φωτιά στην underground υπογραφή του L'Interdit. Μια φλεγόμενη κόκκινη συμφωνία…
Στην κορυφή του αρώματος βρίσκεται ένα μπουκέτο λουλουδιών που ενισχύεται με τη θερμότητα ενός πικάντικου πορτοκαλιού. Οι εκρηκτικές νότες του τελευταίου γαλβανίζουν τις αφροδισιακές πινελιές του τζίντζερ με μια έκρηξη φρεσκάδας. Η ζωηρή σύνθεση συγχωνεύεται τέλεια με φύλλα pimento και απελευθερώνουν μία αισθησιακή, απόλυτα σαγηνευτική πικάντικη συμφωνία. Οι ξυλώδεις νότες βάσης ενισχύονται από το βετιβέρ και το πατσουλί που με τη σειρά τους αναμειγνύονται με τη γλυκύτητα του σανταλόξυλου αποκαλύπτοντας την αισθησιακή του υπογραφή.
Το μπουκάλι, η επιτομή του αισθησιασμού
Το Eau de Parfum Rouge, L’Interdit περιέχεται μέσα σε ένα εμβληματικό, ξεχωριστό μπουκάλι: εντυπωσιακό και, ταυτόχρονα λιτό, τραβά τα βλέμματα με τις διαχρονικές καμπύλες και το στιλπνό πώμα του. To νέο κόκκινο μπουκάλι αποτίνει φόρο τιμής σε ένα χρώμα σύμβολο, του Οίκου Givenchy. Το ημιδιαφανές σκούρο κόκκινο χρώμα της λάκας είναι ένα τεχνικό κατόρθωμα, πρωτοφανές στο χώρο της αρωματοποιίας. Ντυμένο με μία κορδέλα υψηλής ραπτικής που διακοσμεί το λαιμό του μπουκαλιού και φέρει το ασημί 4G logo του Οίκου Givenchy. Ένα αισθησιακό αντικείμενο με διαχρονικό σχεδιασμό.
Το κομψό design του κουτιού έχει επίσης μια βαθιά κόκκινη απόχρωση, ενισχυμένη από τη λάμψη του ασημί λογότυπου L’Interdit. Όταν ανοίξει, το κόκκινο φέρει την υπογραφή του Hubert de Givenchy που συμπληρώνει αυτή την απόλυτα θηλυκή μονόχρωμη συσκευασία του.
Η αισθησιακή γοητεία της μούσας του αρώματος
Η μαγνητική γοητεία της ηθοποιού Rooney Mara συνεχίζει να κρατά τη φλόγα του αρώματος αναμμένη. Η έκφραση, η ομορφιά, το χάρισμά της, τα πάντα γύρω της αγκαλιάζουν τους κώδικες του L’Interdit στην καμπάνια που αποτύπωσε ο φωτογράφος μόδας David Sims. Τα χείλη της «ντύνονται» με ένα βαθύ κόκκινο χρώμα που απηχεί το λαμπερό σύμπαν του Eau de Parfum Rouge, ενώ κάνει αντίθεση με το μαύρο από δαντέλα Givenchy Haute Couture φόρεμά της. Στο βάθος το κόκκινο φως του σταθμού του μετρό, φωτίζει το χώρο και η ίδια φαίνεται πιο αποφασισμένη και σίγουρη από ποτέ. Αποπνέει το απαγορευμένο.
*Σύμφωνα με το πρόγραμμα και την πολιτική κοινωνικής και περιβαλλοντικής ευθύνης της Givenchy Parfums, ‘Dare to Reinvent’, τα ξεχωριστά φυσικά συστατικά του L’Interdit Eau de Parfum Rouge προέρχονται από τομείς που δεσμεύονται να ελαχιστοποιήσουν τις περιβαλλοντικές τους επιπτώσεις και να εξασφαλίσουν αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας για τους τοπικούς πληθυσμούς. Αυτό ισχύει για το γιασεμί sambac, το οποίο καλλιεργείται στην Ινδία, το τζίντζερ στη Νιγηρία, και τέλος το σανταλόξυλο προέρχεται από μια εταιρεία στη Νέα Καληδονία, η οποία χρησιμοποιεί απόσταξη νερού για την εξαγωγή λαδιού, προωθεί την τοπική απασχόληση και συμμετέχει σε έργα αναδάσωσης.
Διάβασε ακόμα: H Kate Middleton επιλέγει πάντα αρώματα με βάση αυτή την μυρωδιά