Στα 15 της έστησε επιχείρηση με €53, σήμερα κερδίζει €120.000
Επτά χρόνια μετά η επιχειρηματίας από το Γιορκσάιρ της βόρειας Αγγλίας, δηλώνει στο CNBC πως ήταν πάντα «το παιδί στο σχολείο που καταπιανόμουν με τα πάντα».
Πράγματι, έξι χρόνια μετά τη νίκη της σε αυτόν τον διαγωνισμό γυμνασίου, η Pura Cosmetics καταγράφει πλέον έσοδα άνω των 120.000 ευρώ ετησίως.
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η Dyson ασχολήθηκε με το ηλεκτρονικό εμπόριο ενώ ταυτόχρονα συμμετείχε και σε εκθέσεις στην περιοχή της για να πουλήσει τα προϊόντα της εταιρείας, εξασφαλίζοντας παράλληλα τα χρήματα ώστε να δημιουργήσει τον δικό της ιστότοπο. Στη συνέχεια, κέρδισε μία κρατική χρηματοδότηση, ενώ το 2018, ανακηρύχθηκε η πιο υποσχόμενη έφηβη διευθύνων σύμβουλος στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία στον διαγωνισμό TransferWise, αφού συμμετείχε μαζί με τον συνιδρυτή της Fintech, Τάαβετ Χίνρικους, κερδίζοντας χρηματικό έπαθλο 12.000 ευρώ. Ένα χρόνο αργότερα, η Dyson κέρδισε τον διαγωνισμό «The F Factor» στο Ηνωμένο Βασίλειο, κερδίζοντας επιπλέον 12.000 ευρώ.
Διάβασε ακόμα: Οι Dsquared2 μεταμορφώθηκαν στα χέρια Κύπριου γνωστού makeup artist για το Halloween
Η Dyson παραδέχεται ότι η αρχική ιδέα για την Pura Cosmetics προήλθε από τη συνεχή απογοήτευση έλλειψης προϊόντων μακιγιάζ και περιποίησης δέρματος φιλικών προς το περιβάλλον. Αυτά τα προϊόντα έτειναν να έχουν μια «premium» τιμή, η οποία όμως ήταν απρόσιτη για τις εφηβικές ηλικίες.
Για να βρει τις φόρμουλες σε προσιτές τιμές για τα προϊόντα της εταρείας, περνούσε όλο τον ελεύθερο χρόνο της μετά το σχολείο και τα σαββατοκύριακα ερευνώντας και δοκιμάζοντας συστατικά, καθώς και επικοινωνώντας με άλλες εταιρείες προκειμένου να λάβει τις απαραίτητες συμβουλές.
Εκτός από την τιμή των προϊόντων, που ξεκινούν στα 4,40 ευρώ, η Dyson είπε ότι προσπάθησε επίσης να λανσάρει χρώματα τα οποία δεν ταυτίζονται εύκολα με το περιβάλλον. Αντί για τις αποχρώσεις «πράσινο και καφέ» που συνήθως συνδέονται με το περιβάλλον, η Dyson επέλεξε πιο χαρούμενα και φωτεινά χρώματα για τη συσκευασίες που απευθύνονται περισσότερο στις νεαρές ηλικίες.
Τόνισε επίσης ότι η εταιρεία της ήταν σε θέση να παρέχει μη πλαστικές συσκευασίες και άλλα «οικολογικά οφέλη» και απόρρησε γιατί οι μεγαλύτερες εταιρείες δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν μια πιο συνειδητοποιημένη στάση προς το περιβάλλον.
Η Pura Cosmetics σημείωσε αύξηση των πωλήσεων της εν μέσω της πανδημίας, καθώς αρκετοί άνθρωποι εφοδιάζονταν με οικονομικά προϊόντα περιποίησης με την Ντάισον να πιστεύει πως οι καταναλωτές είχαν περισσότερο χρόνο να επανεξετάσουν τα προϊόντα που χρησιμοποιούσαν.
Προκειμένου να επικεντρωθεί στην επιχείρηση, η Dyson αποφάσισε να μην πάει στο κολέγιο, μια απόφαση που συγκλόνισε τον κοινωνικό της περίγυρο.
«Νομίζω ότι ο καθένας έχει το δικό του μονοπάτι και δεν σημαίνει απαραίτητα oτι πρέπει να κατέχει κάποιο τίτλο σπουδών… μπορείτε να πετύχετε με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους», είπε.
Η πιο σημαντική συμβουλή που μπορεί να δώσει ως επιχειρηματίας είναι πως η εστίαση σε ένα προϊόν από μικρή ηλικία είναι καθοριστική, ειδικά γι’ αυτούς που δεν διαθέτουν μεγάλα κεφάλαια επενδύσεων.
Διάβασε ακόμα: Δύο κολλητές με διαφορετικό σωματότυπο φωτογραφίζονται με τα ίδια ρούχα και γίνονται viral
Πηγή: newmoney.gr