Thumbnail

Στα καταστήματα ομορφιάς πλέον μπορείς να βρεις δονητές και λιπαντικό δίπλα σε κραγιόν Στα καταστήματα ομορφιάς πλέον μπορείς να βρεις δονητές και λιπαντικό δίπλα σε κραγιόν

Οι αλυσίδες Sephora και Target παρατήρησαν ότι η νέα πολιτική έχει πέραση
Δίπλα σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής περιποίησης, όπως η μάσκαρα και η ενυδατική κρέμα μπορείς να βρεις δονητές και λιπαντικά και η γυναικεία ικανοποίηση δεν αποτελεί πια ταμπού...

Αυτή η στροφή στην πολιτική τους μπορεί να έγινε για οικονομικούς λόγους όμως κατάφερε ν' αφαιρέσει το στίγμα από την χρήση προϊόντων για αυτοϊκανοποίηση ή για άλλες σεξουαλικές πράξεις.

Στο στόχαστρο αυτής της τοποθέτησης προϊόντων βρίσκεται φυσικά ο γυναικείος πληθυσμός. Γι’ αυτό άλλωστε οι διαφημίσεις και γενικά το branding αυτών των προϊόντων χρησιμοποιεί την ιδέα της γυναικείας ενδυνάμωσης για να προωθήσει τα προϊόντα της. Έτσι τα ονόματα εταιριών που παράγουν δονητές έχουν γυναικεία ονόματα όπως Dame ή Maude. Το γεγονός λοιπόν ότι η σεξουαλική ικανοποίηση έρχεται στο επίκεντρο, κάνει τα κλασικά brand όπως η Durex και η Trojan, που πριν είχαν το μονοπώλιο σ’ αυτό το πεδίο, να δείχνουν πλέον ξεπερασμένα και κάπως ανδροκεντρικά.

Διάβασε ακόμα: Μακιγιάζ, μαλλιά, νύχια... Η Τάμτα είναι και beauty icon!

Παρ’ όλη την προσπάθεια που κάνουν οι εταιρίες αυτές (όπως αυτές που πωλούν δονητές) να αφαιρέσουν το στίγμα από την αυτοϊκανοποίηση και την σεξουαλική υγεία, αυτό συνεχίζει να καλύπτει αυτό το πεδίο της ανθρώπινης δραστηριότητας. “Παίρνει χρόνο. Χρειάζεται εκπαίδευση και διάκριση και την δυνατότητα να μπορούν να απαντηθούν διάφορα ερωτήματα” αναφέρει πάνω στο ζήτημα η συντάκτρια του περιοδικού Beauty Independent, Kλαίρ Μακόρμακ.

Επομένως, ακόμη και τώρα, οι εταιρίες “κρύβουν” τα προϊόντα για αυτοϊκανοποίηση και άλλες σεξουαλικές δραστηριότητες σε όχι εύκολα προσβάσιμες γωνιές του ιστότοπου τους ή δεν τα τοποθετούν στα πιο εμφανή σημεία στα φυσικά τους καταστήματα.

Διάβασε ακόμα: Τα ωραιότερα makeup looks της εβδομάδας από τις Κύπριες beautistas 

ΠΗΓΗ: OZON

Home