#TimeToEndBreastCancer: Το ροζ βραχιόλι του Δούκα μεταδίδει για ακόμα μια χρονιά το ισχυρό μήνυμα της Estée Lauder
Από το 1992 o όμιλος Estée Lauder Companies πρωτοστατεί στην εκστρατεία ενάντια στον καρκίνο του μαστού, παγκοσμίως, έχοντας σαν στόχο την συνεχή ενημέρωση του κοινού για την ζωτικής σημασίας, έγκαιρη διάγνωση και πρόληψη. Η εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού ξεκίνησε με τη δημιουργία της χαρακτηριστικής ροζ κορδέλας και τη διανομή της από τα σημεία πώλησης των προϊόντων των μαρκών του ομίλου Estée Lauder Companies, σε όλο τον κόσμο.
Στην Κύπρο, η Estée Lauder με κύριο στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού, συνεργάζεται από το 2005 αποκλειστικά με τον γνωστό σχεδιαστή Δούκα, για το σχεδιασμό μιας statement συλλεκτικής σειράς βραχιολιών. Κάθε χρόνο το «ροζ βραχιόλι» του Δούκα αποτελεί το σύμβολο στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού, τυγχάνει θερμής αποδοχής από όλον τον κόσμο και πρωτίστως, συμβάλλει σημαντικά στη συγκέντρωση χρημάτων για την ενίσχυση του σπουδαίου έργου της Europa Donna Κύπρου.
Διάβασε ακόμα: Street Beauty Alert: Στο Μιλάνο οι beautistas ακολούθησαν ένα βασικό κανόνα!
Φέτος, η εμβληματική ροζ κορδέλα του βραχιολιού που σχεδίασε ο Δούκας, πλαισιώνεται από μεταλλικό διακοσμητικό, που φέρει εσώγλυφο το διεθνές σήμα του Pink Ribbon, δημιουργώντας ένα κομψό φιόγκο στο κέντρο του βραχιολιού. Το ροζ σατέν με τη μεταξένια υφή, σε συνδυασμό με το γυαλιστερό μέταλλο στο σώμα του βραχιολιού, δημιουργούν συναισθήματα αφύπνισης, ευαισθησίας και δύναμης, μηνύματα που χαρακτηρίζουν την εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού, ενώ το οβάλ σχήμα του βραχιολιού “περικλείει” αρμονικά τον καρπό, προτρέποντας μας να γίνουμε και φέτος μία μεγάλη “αγκαλιά” γι’ αυτό τον τόσο σημαντικό σκοπό.
Η Ελένη Μενεγάκη είναι και φέτος το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του Pink Ribbon Bracelet, ως Πρέσβειρα της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού του Ομίλου. Με την ευγενική συμμετοχή της, επικοινωνεί με ιδιαίτερη ευαισθησία, τη σημαντικότητα της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας. Φωτογραφίζεται μαζί με τον σχεδιαστή Δούκα, φορώντας το συλλεκτικό βραχιόλι για το 2020 και συμβάλλει στην διάδοση του μηνύματος του ομίλου Estée Lauder Companies: #TimeToEndBreastCancer.
Τα βραχιόλια θα διατίθενται από την 1η Οκτωβρίου και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, στη συμβολική τιμή των 10,50 ευρώ από όλα τα επίσημα σημεία πώλησης των προϊόντων Estée Lauder σε όλη την Κύπρο.
Σκοπός της πώλησης είναι η συγκέντρωση χρημάτων για την ενίσχυση των δράσεων της Europa Donna Κύπρου. Απόκτησε το συλλεκτικό βραχιόλι με την υπογραφή του Δούκα και λάβε κι εσείς μέρος στην εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού.
Είναι κάτι περισσότερο από μία κορδέλα. Είναι αυτό που μας ενώνει! #TimeToEndBreastCancer
#ELCDonates
Διάβασε ακόμα: Canvag x Europa Donna: Στα Beauty Line θα βρεις την τσάντα που όλες πρέπει να κρατάμε τον Οκτώβριο