Thumbnail

«Η δύναμή μας… είναι το καλύτερό μας! » - H Χαραλαμπίδης Κρίστης  παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια  «Η δύναμή μας… είναι το καλύτερό μας! » - H Χαραλαμπίδης Κρίστης  παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια 

Μια εκστρατεία που ταξιδεύει το κοινό στις καθημερινές στιγμές των πρωταγωνιστών της
Η Χαραλαμπίδης Κρίστης, η μεγαλύτερη και μακροβιότερη γαλακτοβιομηχανία της Κύπρου, μέσα από τη δύναμη που της δίνει  η αμείωτη αγάπη των καταναλωτών εδώ και χρόνια, προσφέρει διαχρονικά μόνο προϊόντα υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας, διατηρώντας την αυθεντικότητα των γεύσεων, όλα, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα ποιότητας και τεχνογνωσίας.

Η Χαραλαμπίδης Κρίστης, μέσα από τη νέα επικοινωνιακή εκστρατεία της, η οποία προβλήθηκε για πρώτη φορά στις 2 Μαΐου, στο σύνολο των Μέσων, φωτίζει την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της και την εταιρική αποστολή της. 

Μια εκστρατεία που ταξιδεύει το κοινό στις καθημερινές στιγμές των πρωταγωνιστών της.

Διαφορετικοί τύποι ανθρώπων και ηλικιακών ομάδων, με ξεχωριστά ενδιαφέροντα και ενασχολήσεις ενώνονται μέσω ενός ισχυρού συνδετικού κρίκου, τη δύναμη της οικογένειας, της αγάπης, της προσφοράς.  

Η δύναμη που κρύβει ο κάθε ένας μέσα του, η δύναμη που μας φέρνει κοντά στους στόχους μας, η δύναμη που μας ενώνει με όσους αγαπάμε. 

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς να ενισχύσεις τον μεταβολισμό σου   

Η δύναμη που μας κάνει να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό! 

Μέσα από ανθρώπινες ιστορίες της καθημερινής μας ζωής, καταγράφεται και η δύναμη της ποικιλίας των προϊόντων της Χαραλαμπίδης Κρίστης, αλλά και οπτικοποιείται η αρμονική μικρογραφία της κοινωνίας μας, που ακολουθεί όλο και πιο πιστά, διατροφικές επιλογές  που έχουν ως κυρίαρχες αξίες την κορυφαία διατροφική ποιότητα και απόλαυση.  

Αυτή ακριβώς  είναι η φιλοσοφία και η υπογραφή της Χαραλαμπίδης Κρίστης «Το καλύτερο μας. Το καλύτερο στη διατροφή μας». 

Η καμπάνια «Η δύναμή μας…είναι το καλύτερό μας» της Χαραλαμπίδης Κρίστης  αναπτύσσεται σε ATL επίπεδο, στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, σε digital Μέσα, στα Social Media, με outdoor branding αλλά και με BTL ενέργειες, ενώ πλαισιώνεται με ειδικές δράσεις κι επιμέρους στοχευμένες επικοινωνιακές ενέργειες, καταγράφοντας σημειολογικά τη σύνδεση «της δύναμής μας» με το «Το καλύτερο στη διατροφή μας!». 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αυτά τρώνε οι Γιαπωνέζες και είναι αδύνατες 

Home