Thumbnail

Τελικά, χρειαζόμαστε την καμπάνια της Adidas για τον δημόσιο μητρικό θηλασμό εν έτει 2019; Τελικά, χρειαζόμαστε την καμπάνια της Adidas για τον δημόσιο μητρικό θηλασμό εν έτει 2019;

Η απάντηση είναι δυστυχώς ναι, γιατί κάποια πράγματα στις μέρες μας δεν είναι τόσο αυτονόητα
Σε μια εποχή όπως η σημερινή, δε θα περίμενε κανείς ο δημόσιος θηλασμός να αποτελεί ταμπού. Η αλήθεια είναι πως είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο, αλλά η ουσία είναι μια: είναι κάτι απολύτως φυσιολογικό και δεν θα έπρεπε να ανάγεται σε θέμα αν μια μητέρα μπορεί να θηλάζει δημόσια. Η Adidas στη νέα καμπάνια της που εστιάζει στις γυναίκες, υποστηρίζει αυτό το αναφαίρετο δικαίωμα κάθε γυναίκας και κάθε παιδιού στο δημόσιο θηλασμό. Και καλά κάνει κατά εμάς.

Στις 31 Αυγούστου λανσαρίστηκε η νέα καμπάνια της Adidas που φέρει την υπογραφή του Pharrell Williams και την ονομασία "Now is her time". Μια καμπάνια που εστιάζει στα δικαιώματα των γυναικών, που ακόμη διεκδικούν τα αυτονόητα, όπως είναι η μισθολογική ισότητα. 

Στο βίντεο της Adidas  ακούμε τον Pharrell Williams να λέει χαρακτηριστικά: “History was her time. Now is her time. The future is her time" 

"Ό,τι έχουν ζήσει έως τώρα οι γυναίκες, ανήκει στην ιστορία. Τώρα είναι η δική τους ώρα. Το μέλλον τούς ανήκει’’. 

 

Η καμπάνια περιλαμβάνει γυναίκες με διαφορετικό υπόβαθρο και στοχεύει στη χειραφέτηση και την ενδυνάμωση των γυναικών σε όλο τον κόσμο μέσα από τη δύναμη της εκπροσώπησης και των τολμηρών φωνών!

Η καμπάνια, μέσα από τον φακό του γνωστού φωτογράφου Collier Schorr (το έργο του οποίου περιλαμβάνει θέματα φύλου, σεξουαλικότητας και ταυτότητας) παρουσιάζει κάποιες ισχυρές εικόνες γυναικών, ανάμεσα στις οποίες και μια θηλάζουσα μητέρα!

Διάβασε: Ο δημόσιος θηλασμός σε Κύπρο και εξωτερικό

“Ενδυναμώνω τις κόρες μου θέτοντας ένα καλό παράδειγμα., δηλώνει η Isabel Rangel, μητέρα / μοντέλο και συνιδρύτρια τoυ Style Saves, την οποία βλέπουμε να θηλάζει και να πλαισιώνει την καμπάνια.

adidas campaign

“Τώρα είναι η ώρα της να είναι ισχυρή. Τώρα είναι η ώρα της να τρέξει τον κόσμο. Τώρα είναι η ώρα της να μας διδάξει όλους. Τώρα είναι η ώρα της να δώσει το παράδειγμα. Τώρα είναι η ώρα της να εξισώσει το παιχνίδι. Τώρα είναι η ώρα της να υπερασπιστεί το δικαίωμά της να επιλέγει. Τώρα είναι η ώρα της.”, τονίζει η καμπάνια της Adidas, που μπορεί να πρόκειται για μια κερδοσκοπική εταιρεία, αλλά δεν παύει να στέλνει τα σωστά μηνύματα προς κάθε αποδέκτη.

Το θέμα είναι να ανοίξουμε τα αυτιά μας, αλλά κυρίως την καρδιά μας και να ακούσουμε. Κάθε γυναίκα που μπορεί να φέρει έστω και μια μικρή αλλαγή, φτάνει ενωμένες να διεκδικούμε αποφασιστικά όσα δικαιωματικά μας ανήκουν. Και ναι, ένα από αυτά είναι να θηλάζουμε δημόσια τα παιδιά μας, χωρίς -αν μη τι άλλο- επιδοκιμαστικά βλέμματα. 

Διάβασε ακόμη

Μητρικός θηλασμός: Μια καλή αρχή για τη ζωή

Ας σεβαστούμε τις μητέρες που δεν θηλάζουν

Αγαπημένη Κύπρια ηθοποιός θήλασε δημοσίως στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα! (Φώτο)

Home