Thumbnail

Σνακ για το σχολείο του παιδιού σου: Εύκολες και θρεπτικές ιδέες Σνακ για το σχολείο του παιδιού σου: Εύκολες και θρεπτικές ιδέες

Ο διατροφολόγος Κώστας Χαρή, σού δίνει τις ιδέες που χρειάζεσαι για τη νέα σχολική χρονιά!
Έχει ξεκινάει ήδη η καινούργια σχολική χρονιά με τους γονείς να τρέχουν να αγοράσουν τσάντες, τετράδια, ρούχα, μολύβια και ότι μπορεί να χρειαστεί το παιδί για να είναι προετοιμασμένο για την σχολική χρονιά.

Ακόμα ένα παράγοντας που προκαλεί άγχος στους γονείς είναι τί να προετοιμάζουν κάθε μέρα για κολατσιό έτσι ώστε να μην καταλήγει στον κάδο και να τρέχουν τα παιδία στη καντίνα όπου ως συνήθως υπάρχουν και ανθυγιεινές επιλογές. 

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Άσε το παιδί σου να βαρεθεί, όπως παλιά

 

Παρακάτω λοιπόν ο διατροφολόγος Κώστας Χαρή, σού δίνει εύκολες, εύγεστες αλλά πάνω απ’ όλα θρεπτικές επιλογές φαγητών που θα μπορείς να ετοιμάζεις για να παίρνουν στο σχολείο τα παιδιά.


Καταρχάς, υπάρχουν πολλοί τομείς που πρέπει να έχεις υπόψιν σου, ώστε το κολατσιό να είναι ελκυστικό, όπως είναι η γεύση, η θρεπτική αξία, το χρώμα και η ποικιλία. Όπως και όλα τα άλλα γεύματα της ημέρας το κολατσιό για να καταναλωθεί από το παιδί (και να μην καταλήξει στον κάδο) πρέπει να έχει ωραία και μυρωδιά, όψη και γεύση.

Θα πρέπει συνεχώς όχι μόνο να αλλάζεις να υλικά του σάντουιτς αλλά επίσης και το ψωμί. Μπορείς  να χρησιμοποιείς το κοινό σλάις, πίτα, λιβανέζικη πίτα, φραντζόλα ακόμα και φαχίτας. Με αυτό τον εύκολο τρόπο το παιδί έχει την αίσθηση πως τρώει κάτι καινούργιο κάθε φορά.

snacks


Μια καλή ιδέα είναι να χρησιμοποιήσεις πίτα φαχίτας με κρέμα τυριού χαμηλό σε λιπαρά, γαλοπούλα και λιαστές ντομάτες. Επίλεξε επίσης πίτα κυπριακή μέτριου μεγέθους ολικής αλέσεως με χαλούμι χαμηλό σε λιπαρά, λούντζα και ντομάτα με ρίγανη για περισσότερο άρωμα και γεύση.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ:Τελικά, τι κάνουμε διαφορετικά στο μεγάλωμα του δεύτερου παιδιού σε σχέση με το πρώτο;


Κάποια άλλα υλικά μπορούν να είναι το αβοκάντο, ο τόνος και το αυγό. Μπορείς επίσης να προσθέσεις φυστικοβούτυρο το οποίο είναι μια εξαιρετικά καλή πηγή πρωτεΐνης και υγιεινών λιπαρών.


Για σνακ στο δεύτερο ή τρίτο διάλλειμα ή μεταξύ των μαθημάτων μπορούν  να πάρουμε μπάρες δημητριακών, γιαουρτάκι με φρούτο, ρυζογκοφρέτες, κράκερ και φρούτα. Μπορείς επίσης να κάνεις σπιτικές μπάρες δημητριακών. Βάλε σε ένα ταψί λίγο βούτυρο, 1/3 φλιτζανιού μέλι και ελάχιστο αλάτι. Πρόσθεσε βρόμη, ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα και ψήσε στους 180 βαθμούς για 30 λεπτά.


Για να δώσεις επιπλέων ενέργεια και θρεπτικά συστατικά στα παιδία δοκίμασε διάφορα Smoothies
• Πρόσθεσε 1 φλιτζάνι γάλα, 1 φλιτζάνι φράουλες, μια μπανάνα και ανάμειξε τα.
• Να προτιμάς πάντοτε εποχιακά φρούτα αφού είναι πιο φρέσκα αλλά και πιο οικονομικά. Για παράδειγμα αυτή τη περίοδο γρανίτα ροδιού! 1 φλιτζάνι ρόδι με 2 κουταλιές του γλυκού μέλι και 4 παγάκια.
• 1 φλιτζάνι γάλα, 1 μπανάνα και 1 κουταλιά του γλυκού φυστικοβούτυρο.


 

O Κώστας Χαρή είναι κλινικός διαιτολόγος – διατροφολόγος. Βρες τον στα social media  ή κλείσε ραντεβού στο 25378080

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς να κάνεις το παιδί σου να σε ακούει

Home