Thumbnail

4 tips που θα σε βοηθήσουν να είσαι παραγωγική και μετά τις 3 μ.μ. στο γραφείο 4 tips που θα σε βοηθήσουν να είσαι παραγωγική και μετά τις 3 μ.μ. στο γραφείο

Έλα πες, δεν είναι η ώρα που θα ήθελες να κοιμηθείς λίγο;
Ξεκινάς τη μέρα σου με ενέργεια, αλλά εκεί μετά το μεσημεριανό νιώθεις ότι οι δυνάμεις σου δεν σε ακολουθούν; Έχεις ραντεβού, meetings, mails που πρέπει να απαντήσεις κι εσύ το μόνο που σκέφτεσαι είναι πώς θα γινόταν να κοιμηθείς λίγο, έστω και πάνω στον υπολογιστή;


Όσο και να σε καταλαβαίνουμε εμείς, σίγουρα το αφεντικό σου δεν θα καταλάβει, γι’ αυτό σου βρήκαμε 4 μικρά tips που αν τα ακολουθήσεις, θα δεις την παραγωγικότητα σου να αυξάνεται. 

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς να αντιμετωπίσεις το άγχος για τα σχεδόν ανύπαρκτα οικονομικά σου

 

Δοκίμασε ένα φυσικό τονωτικό ενέργειας. 
Ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι είναι σίγουρα καλύτερη εναλλακτική από τον δεύτερο ή τρίτο καφέ της ημέρας. Ομοίως, αν δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς σοκολάτα, δοκίμασε μαύρη σοκολάτα με αμύγδαλα.

Ενυδάτωση. 
Ακόμα και 2% πτώση στα επίπεδα νερού μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στη συγκέντρωση. Κάθε όργανο στο σώμα μας βασίζεται στην ενυδάτωση του, ώστε να λειτουργεί σωστά, οπότε κάνοντας την ενυδάτωση σου συνήθεια κατά τη διάρκεια της ημέρας, μπορείς να περιορίσεις τους πονοκεφάλους και να αυξήσεις την πνευματική διαύγεια. Στόχος; 10 φλιτζάνια την ημέρα. Αν το ξεχνάς ή το αμελείς, βάλε ξυπνητήρι κάθε μία ώρα.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι θα πάθεις αν το πρωί δεν πιεις καφέ 

 

Στείλε το… μυαλό σου στο γυμναστήριο. 
Η πρώτη σου επιλογή, εφόσον υπάρχει, θα ήταν να σηκωθείς και να κινηθείς τριγύρω στον χώρο – δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για να σου χαρίσει ενέργεια. Ωστόσο, αν είσαι "δεμένη" στο γραφείο σου μπορείς να αποφύγεις τα ανούσια Instagram-scrolling αλλά να κινητοποιήσεις το μυαλό σου με διάφορες δραστηριότητες – quiz, sudoku, σταυρόλεξα -, που δεν θα αφορούν τη δουλειά αλλά θα κρατήσουν ενεργοποιημένο το μυαλό σου. Επίσης, ένα γρήγορο τηλεφώνημα σε κάποιον που αγαπάς μπορεί να κινητοποιήσει εξίσου τον εγκέφαλο σου.

work

Μάσησε, μύρισε, τρίψε 
Μία τσίχλα με έντονη γεύση μπορεί να σε κάνει περισσότερο ενεργτική, όπως επίσης λίγο μασάζ στο εσωτερικό των καρπών σου με έλαιο μέντας. Η μυρωδιά ενός βοτάνου, όπως δεντρολίβανο, "δουλεύει" εξίσου. Όσον αφορά τη μυρωδιά, ακόμα μία επιλογή είναι το λεμόνι. Ένα φλιτζάνι με ζεστό νερό και λεμόνι είναι καλή επιλογή που θα σου χαρίσει ενέργεια και θα σε βοηθήσει να ξεφορτωθείς τις τοξίνες.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 5 instagram accounts που πρέπει να ακολουθήσεις αν σου αρέσει η minimal διακόσμηση 

 

Πηγή
 

Home