Thumbnail

Βάλε και το μυαλό σου σε…φόρμα Βάλε και το μυαλό σου σε…φόρμα

Ποιος είπε ότι το μυαλό δεν πρέπει να είναι fit;
Έλα παραδέξου, το έχουμε πάθει όλες. Φεύγεις από το σπίτι και ξεχνάς το κινητό σου, ενώ ψάχνεις πού είναι τα κλειδιά σου.

Οι «ασκήσεις» που προτείνει ο Norman Doidge, μέλος του Κέντρου Ερευνών του Τμήματος Ψυχαναλυτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Columbia και συγγραφέας του βιβλίου The Brain’s Way Of Healing Itself, θα βοηθήσουν το μυαλό σου να παραμείνει σε καλή φυσική κατάσταση για να μην ξεχνάς τίποτα! 


Ε, χρησιμοποίησε το 
Το μυαλό έχει νευροπλαστικές ιδιότητες που σημαίνει ότι όσο διατηρείται ενεργό η δομή του μεταβάλλεται. Καθώς σκεφτόμαστε ή μαθαίνουμε νέα πράγματα, ο εγκέφαλος δημιουργεί καινούριες συνάψεις και γίνεται πιο «δυνατός».

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Tο 10λεπτο workout που θα σου φέρει το αποτέλεσμα που ονειρεύεσαι (Βίντεο)

 

Οραματίσου για λίγο 
Όταν θυμόμαστε ή σκεφτόμαστε μια εμπειρία, ο εγκέφαλος δυναμώνει όσο κι αν τη ζούσαμε! Έρευνες που έγιναν με τη χρήση εγκεφαλογράφων έδειξαν ότι όσοι σκέφτονται κάποια δραστηριότητα, π.χ. ότι ανεβοκατεβαίνουν σκάλες, βελτιώνουν την κατάσταση του εγκεφάλου σχεδόν όσο κι αν το έκαναν στην πραγματικότητα.

Ένα-ένα 
Στην εποχή μας το multitasking θεωρείται προτέρημα. Για τον εγκέφαλο όμως δεν είναι, γιατί το νευρικό σύστημα υπερφορτώνεται και έτσι γινόμαστε πιο αργοί και λιγότερο αποτελεσματικοί. Αφιερώσου σε μια δραστηριότητα κάθε φορά και φρόντισε να ξεκουράζεις το μυαλό σου κάνοντας κάτι που το αποφορτίζει, όπως τάι τσι ή διαλογισμό.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αυτές οι πρωινές συνήθειες σού προσθέτουν κιλά

 

Μυαλό…παιδιού 
Όσο μεγαλώνουμε βασιζόμαστε περισσότερο σε δεξιότητες και γνώσεις που ήδη υπάρχουν. Σκέψου τι καινούριο μπορείς να κάνεις, κάτι που να προϋποθέτει να αφιερώσεις την προσοχή σου, όπως να μάθεις μια ξένη γλώσσα ή να γραφτείς σε μαθήματα salsa.

 

clever

pexels.com/photo/crop-faceless-woman-reading-book-on-bed-4170629/

 

Και τώρα ύπνο
Κατά τη διάρκεια του ύπνου κύτταρα που ονομάζονται γλοία «καθαρίζουν» τον εγκέφαλο από τις τοξίνες – ανάμεσά τους και κάποιες πρωτεΐνες που ανιχνεύονται σε ασθενείς με άνοια. Επιπλέον, ο ύπνος ενισχύει τις συνάψεις ανάμεσα στους νευρώνες.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 8 μυστικά των personal trainers για το καλύτερο σώμα ever

 

Πηγή

κεντρική φώτο: pexels.com/photo/smart-adult-female-student-reading-book-in-studio-3772620/

Home