Thumbnail

5+1 tips για να απαλλαγείς από τα κιλά των διακοπών 5+1 tips για να απαλλαγείς από τα κιλά των διακοπών

Ο κλινικός διατροφολόγος Κώστας Χαρή σε βοηθάει να χάσεις τα κιλά που σου «χάρισε» το καλοκαίρι, χωρίς να το καταλάβεις
Κατά τη διάρκεια των διακοπών λόγω των ταξιδιών, των υποχρεώσεων και τραπεζωμάτων αλλά και της γενικής χαλάρωσης, οι περισσότεροι τείνουν να αφήνουν στην άκρη τις δίαιτες και αφήνονται ελεύθεροι στην κατανάλωση των αγαπημένων τους φαγητών και αλκοολούχων ποτών.

Γράφει ο κλινικός διατροφολόγος Κώστας Χαρή 

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Cheat meal: Κάνε το, αλλά κάνε το σωστά!

 

Όταν όμως οι διακοπές φθάνουν στο τέλος τους και βρούμε το θάρρος να ανέβουμε στη ζυγαριά ερχόμαστε αντιμέτωποι με την πραγματικότητα. Η αύξηση του βάρους κατά τη διάρκεια των διακοπών συνήθως προκαλεί άγχος με τους περισσότερους να οδηγούνται σε στερητικές, χημικές δίαιτες ή ακόμα και σε «θαυματουργά» χάπια αδυνατίσματος για να μπουν σε…«τάξη».  Η απώλεια βάρους με αυτές τις μεθόδους όχι μόνο κρύβει κινδύνους για την υγεία αλλά έχει αποδειχθεί πως με σύντομη πάροδο του χρόνου τα κιλά επιστρέφουν. 


Για την απώλεια των κιλών μετά τις διακοπές θα πρέπει να εφαρμοστούν οι βασικές αρχές της υγιεινής διατροφής. Θα πρέπει να καταναλώνεις λοιπόν, μια ποικιλία τροφίμων σε τακτικά χρονικά διαστήματα αφού κανένα φαγητό δεν μπορεί να σου δώσει όλα τα θρεπτικά συστατικά από μόνο του. Επιπλέον είναι καιρός να ανανεώσεις την συνδρομή στο γυμναστήριο και/ ή να ξεκινήσεις περπάτημα. 


Τι πρέπει να κάνεις για να χάσεις τα κιλά των διακοπών:  

  • Περιόρισε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος σε μια κάθε δεκαπενθήμερο. Αντικατέστησε τα κρεατικά με ψάρι κυρίως σολομό. 
  •  Κατανάλωσε περισσότερα τρόφιμα όπως όσπρια, φρούτα και λαχανικά τα οποία όχι μόνο περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά αλλά είναι και πλούσια σε φυτικές ίνες αυξάνοντας έτσι το αίσθημα του κορεσμού. 
  • Απέφυγε τα έτοιμα φαγητά που και στην πιο απλή τους μορφή πάλι περιέχουν αυξημένες ποσότητες αλατιού 
  •  Κατανάλωσε φρούτα ενδιάμεσα των γευμάτων και περιόρισε την κατανάλωση γλυκών
  •  Ενυδατώσου! Κατανάλωσε νερό καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και να μείωσε την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών. 
  • 1 ώρα γυμναστική είναι το 4% της ημέρας, δεν χωράει καμία δικαιολογία.

02

 

Facebook: Costas Chari - Clinical Dietitian Nutritionist

Instagram: costaschari_nutritionist

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 4 συνήθειες για να καταπολεμήσεις την κυτταρίτιδα

 

Home