Thumbnail

6 τροφές που ενισχύουν την καύση λίπους και θερμίδων 6 τροφές που ενισχύουν την καύση λίπους και θερμίδων

Θα τρως και θα καις λίπος
Ενεργοποίησε τον μεταβολισμό σου για να καίει έξτρα θερμίδες κάθε ημέρα! Οι τροφές που ακολουθούν από το βιβλίο Good Gut Diet, θα πυροδοτήσουν την καθημερινή φυσική καύση λίπους και θερμίδων του οργανισμού σου, ώστε να δεις αποτελέσματα χωρίς να κάνεις ιδιαίτερη προσπάθεια.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 5 τρόποι για να γίνει το πρωινό ξύπνημα παιχνίδι!

 

1) Αυγά
Τα αυγά αποτελούν μία σούπερ πρωτεΐνη. Περιέχουν τα 9 από τα βασικά αμινοξέα που χρειάζεται το σώμα σου για να είναι ακμαίο. Έχει αποδειχθεί επανειλημμένα ότι οι άνθρωποι που τρώνε αυγά για πρωινό νιώθουν χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, μειώνουν την καθημερινή συνολική πρόσληψη θερμίδων στο σώμα τους και χάνουν κιλά. 

 

Βρείτε μας στο Instagram

 

2) Κανέλα
Η κανέλα ενεργοποιεί τον μεταβολισμό σου και έχει αποδειχθεί ότι βοηθά το σώμα σου να μπλοκάρει την απορρόφηση της γλυκόζης και να ενισχύσει την δράση της ινσουλίνης, ώστε να καθαρίσει τα σάκχαρα από το αίμα σου. Ο αντιφλεγμονώδης παράγοντας επίσης εξουδετερώνει τις επιπτώσεις της παχυσαρκίας. Επιπλέον, η κανέλα μειώνει τη γαστρική κένωση, με αποτέλεσμα να εξισορροπεί τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, μειώνοντας τη μεταφορά του σακχάρου στο λεπτό έντερο.

3)Μούρα
Τα μούρα είναι πλούσια σε πολυφαινόλες, ενώσεις οι οποίες παρέχουν πολλά καρδιαγγειακά οφέλη και καταπολεμούν τις ασθένειες. Αυτά τα οφέλη είναι αισθητά περισσότερο στα κράνμπερι, τις φράουλες και το μύρτιλο. Έρευνες υποστηρίζουν ότι αυτά τα συστατικά που περιέχουν τα μούρα μειώνουν την αύξηση του σωματικού βάρους, εμποδίζουν τη συσσώρευση του λίπους, περιέχουν αντιφλεγμονώδεις και αντιδιαβητικές ιδιότητες και μεταβάλλουν τη χλωρίδα του εντέρου, ώστε να αποτρέπει την ανάπτυξη επικίνδυνων παθογόνων.

 

μουρα

pexels.com/photo/woman-taking-photo-of-granola-with-blueberries-in-a-bowl-on-black-table-7791111/

 

4) Τζίντζερ
 Αυτό το μπαχαρικό ανακουφίζει από το αίσθημα της πείνας, αυξάνει την καύση του λίπους και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν ένα σπιτικό φάρμακο για να μειώσει τα συμπτώματα του πεπτικού συστήματος, συμπεριλαμβανομένων των εξής: δυσκοιλιότητα, δυσπεψία, ρέψιμο, φούσκωμα, δυσφορία, δυσπεψία και ναυτία.Χρήση: Προσπάθησε να προσθέσεις λίγο τζίντζερ σε μία κούπα ζεστό νερό για ένα νόστιμο τσάι με τζίντζερ. Θα ηρεμήσει το στομάχι σου και παράλληλα θα σε βοηθήσει να κάψεις το περιττό λίπος.

5)Αβοκάντο
Τα αβοκάντο αποτελούν μία από τις σπάνιες τροφές που περιέχουν υψηλά επίπεδα από υγιή αντιφλεγμονώδη λίπη, μία τίμια ποσότητα πρωτεΐνης, άπειρα φυτοθρεπτικά στοιχεία και ένα απίστευτο ποσό φυτικών ινών(11 με 17gr το καθένα). Το λάδι από αβοκάντο είναι πολύ υψηλό σε περιεκτικότητα σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα και περιέχει ένα Ω-9 λιπαρό οξύ, το οποίο ονομάζεται ελαϊκό οξύ και έχει αποδειχθεί ότι ηρεμεί το αίσθημα της πείνας.

6)Κινόα
Η κινόα δεν περιέχει γλουτένη και είναι πλούσια σε μαγνήσιο, που είναι ένας βασικός ρυθμιστής της ενέργειάς σου, ενώ παράλληλα βελτιώνει την ρύθμιση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα σου. Ακόμη σε γεμίζει. Μία έρευνα στο Πανεπιστήμιο του Μιλάνου αποκάλυψε ότι η κινόα έχει μία επίδραση κορεσμού, τη μεγαλύτερη μάλιστα ανάμεσα στους σπόρους που δεν περιέχουν γλουτένη. 

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οι λόγοι που έχεις φουσκωμένη κοιλιά

 

Πηγή

 

κεντρική φώτο: unsplash.com/photos/BCFLDSZ-og8

Home