Thumbnail

Challenge: Αγάπησε (περισσότερο) τον εαυτό σου σε 4 εβδομάδες Challenge: Αγάπησε (περισσότερο) τον εαυτό σου σε 4 εβδομάδες

Είναι το μεγαλύτερο δώρο που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου
Ο τρόπος με τον οποίο αγαπάς τον εαυτό σου επηρεάζει κάθε πτυχή της ζωής σου, και ως εκ τούτου, το να μάθεις να το κάνεις με επιτυχία, είναι η πιο σημαντική δεξιότητα που θα μπορούσες να κατακτήσεις.

Το σημερινό challenge θα σε βοηθήσει να έχεις μία εντελώς νέα προοπτική για το self-love, μέχρι το τέλος του μήνα! Μπαίνει και νέα εβδομάδα και είναι η τέλεια ευκαιρία για να το ξεκινήσεις! 

Εβδομάδα 1η
1. Κάνε μια λίστα με πέντε πράγματα που σε κάνουν πάντα χαρούμενη και βάλε την σε ένα σημείο μέσα στο σπίτι όπου θα τη βλέπεις συνέχεια, όπως για παράδειγμα στον καθρέφτη, το γραφείο ή το ψυγείο σου.
2. Αγόρασε λουλούδια στον εαυτό σου.
3. Επίστρεψε ξανά σε ένα χόμπι που είχες σαν παιδί.
4. Κάνε μία μικρή βόλτα στο μεσημεριανό σου διάλειμμα.
5. Δημιούργησε ένα playlist με όλα τα αγαπημένα σου τραγούδια.
6. Κλείσε το κινητό σου για τρεις ώρες.
7. Γνώρισε τον εαυτό σου. Αφιέρωσε λίγο χρόνο για να σκεφτείς τι πραγματικά θέλεις από τη ζωή σου, τι εκτιμάς και τι σου αρέσει και κάνε μία λίστα με τα δυνατά σου σημεία (ιδιαίτερα αυτά που έχουν περάσει απαρατήρητα).


 

03

pexels.com/photo/a-woman-sitting-on-the-floor-while-applying-lotion-on-her-arm-6811380/

 

 

Εβδομάδα 2η
8. Πες «όχι» όταν θέλεις να πεις όχι.
9. Δοκίμασε ένα πιάτο το οποίο περιέχει φρούτα και λαχανικά όλων των χρωμάτων. 
10. Αγόρασε το item που ήθελες εδώ και καιρό.
11. Ετοίμασε για τον εαυτό σου ένα δείπνο με κεριά και ένα φανταχτερό τραπεζομάντιλο.
12. Κάνε κάτι που θα σε έκανε περήφανη για τον εαυτό σου, όπως μία μικρή πράξη καλοσύνης, να θέσεις επαγγελματικούς στόχους ή να ξεκινήσεις επιτέλους γυμναστική.
13. Δες την αγαπημένη σου ταινία.
14. Πάρε στα χέρια σου μία φωτογραφία απ' όταν ήσουν μωρό και σκέψου τι συμβουλές θα έδινες στον τότε εαυτό σου.
 

Εβδομάδα 3η
15. Χάιδεψε τον εαυτό σου.
16. Υποσχέσου κάτι στον εαυτό σου και τήρησέ το (ασκήσουν πριν τη δουλειά, φτιάξε ένα smoothie για πρωινό, κάνε ένα πραγματικό μεσημεριανό διάλειμμα, σταμάτα τη δουλειά στις 5 μ.μ., κ.λπ.).
17. Κάνε unfollow κάθε λογαριασμό στο Instagram που σε κάνει να νιώθεις άσχημα με τον εαυτό σου και σου ρίχνει την αυτοπεποίθηση. 
18. Κάνε διαλογισμό.
19. Φόρεσε το αγαπημένο σου ρούχο και βάλε το πιο εντυπωσιακό κραγιόν που έχεις.
20. Αφιέρωσε λίγο χρόνο για να «παίξεις»: βάλε τη μουσική στο τέρμα και χόρεψε, ή κάνε κάτι πιο δημιουργικό, όπως το να ζωγραφίσεις.
21. Γράψε σε ένα ημερολόγιο τα λάθη του παρελθόντος στα οποία εξακολουθείς να επιμένεις. Αναλογίσου πόσο έχεις αλλάξει από τότε και συνειδητοποίησε πως ακόμα και οι χειρότερες στιγμές σου, σε έχουν κάνει πιο δυνατή, πιο ευγενική και καλύτερο άνθρωπο, και μετά συγχώρησε τον εαυτό σου.
 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 4 άντρες του ζωδιακού που στα λόγια είναι φτωχοί αλλά στις πράξεις πλούσιοι

 

Εβδομάδα 4η
22. Πες «ευχαριστώ» και «συγγνώμη» στους ανθρώπους που οφείλεις να το κάνεις.
23. Βελτίωσε τη διατροφή σου.
24. Κάνε μια λίστα με όλα εκείνα που αγαπάς περισσότερο στον εαυτό σου.
25. Ξεκίνα να διαβάζεις ένα βιβλίο που σου αρέσει.
26. Ενίσχυσε τη σεξουαλική σου ζωή αγοράζοντας ένα βοήθημα.
27. Δοκίμασε ένα πρόγραμμα γυμναστικής που δεν έχεις ξανακάνει. 
28. Κάνε μια λίστα με τις ιδιότητες, τις προτιμήσεις, τα χαρακτηριστικά, τις δυνάμεις και τα πάθη σου. Επίσης, απαλλάξου από τις δραστηριότητες ή τα χαρακτηριστικά που δεν σε γεμίζουν και δε σε βοηθούν στο να είσαι εσύ και γέμισε τον ελεύθερο χρόνο σου με πράγματα που ανεβάζουν την αυτοπεποίθηση και το ηθικό σου.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο προπονητής της Jennifer Lopez σού δίνει λεπτομέρειες για τη τέλεια φόρμα της

 

Πηγή

 

κεντρική φώτο: pexels.com/photo/woman-in-brown-tank-top-and-blue-denim-jeans-holding-round-mirror-5885482/

Home