Thumbnail

Ήρθε η ώρα να σταματήσεις την…καταστροφολογία Ήρθε η ώρα να σταματήσεις την…καταστροφολογία

Αυτοί οι απλοί 3 τρόποι θα σε βοηθήσουν
Από τις 6.000 σκέψεις που κάνουμε κάθε μέρα, σύμφωνα με έρευνα του Queen's University στο Kingston του Ontario, το 80% είναι αρνητικές.

Αν τείνεις λοιπόν κι εσύ να καταστροφολογείς όταν σε κυριεύει το άγχος, πιο κάτω σού παρουσιάζουμε 3 τρόπους που θα σε βοηθήσουν να περιορίσεις αυτές τις σκέψεις. 

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αυτό που βλέπεις πρώτα στην εικόνα αποκαλύπτει περίεργα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς σου

 

1. Πρωινές αποφάσεις 
Συνήθως αγωνιούμε για το τι θα μας συμβεί στο μέλλον κάθε βράδυ. Η έλλειψη ύπνου όμως μπορεί να οδηγήσει σε εντελώς διαφορετική κατεύθυνση τον εγκέφαλό με αποτέλεσμα να…καταστροφολογείς. Το πρωί λοιπόν είναι η πιο κατάλληλη στιγμή για αποφάσεις καθώς το μυαλό είναι καθαρό.

 

thinking

unsplash.com/photos/5lRWf5wvnBc

 

2. Η καλύτερη εκδοχή της ιστορίας 
Ακόμη κι αν όλα έχουν πάει στραβά στο παρελθόν, είναι απίθανο αυτό να συμβεί και στο μέλλον. Οι ψυχολόγοι άλλωστε υποστηρίζουν ότι, «είμαστε η ιστορία που λέμε στον εαυτό μας», γι’ αυτό καλό είναι να επινοείς κάποια καλά σενάρια που θέλεις να σου συμβούν.

3. Να σου συμπεριφέρεσαι με ευγένεια 
Όταν σκέφτεσαι το μέλλον, προσπάθησε να είσαι πιο συμπονετική με τον εαυτό σου. Με αυτόν τον τρόπο, θα αλληλεπιδράσεις καλύτερα με τους άλλους και θα έχεις βρεθεί ένα βήμα πιο κοντά στην αισιοδοξία και τις θετικές σκέψεις.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σε αυτό το χαρακτηριστικό της προσωπικότητας σου κρύβεται το μυστικό της μακροζωίας

 

Πηγή
 

πηγή κεντρικής φώτο

Home