Thumbnail

Οι marketing executives της Opium Works μάς συστήνονται Οι marketing executives της Opium Works μάς συστήνονται

Nέοι, ωραίοι, δημιουργικοί, με φαντασία και χιούμορ. Αυτή είναι ομάδα των marketing executives της Opium
Παρά το ότι υποστηρίζουν ότι η καθημερινή πίεση που αντιμετωπίζουν έχει ξεπεράσει προ πολλού την κλίμακα του 10, η Ραφαέλα Μπακαλιάου, ο Μιχάλης Δημητριάδης, η Δάφνη Παπαϊωάννου, η Φαίη Ξανθοπούλου και η Σώτια Δαβάκη, πατάνε ένα γρήγορο pause, για να τους γνωρίσουμε, με αφορμή τα 10χρονα της αγαπημένης τους Opium.




Tης Κωνσταντίνας Γεωργίου

Πόσο πίσω πάει η σχέση σας με την Opium και πώς συναντήθηκαν οι επαγγελματικοί σας δρόμοι;

Ραφαέλα: Η Opium Works εντάχθηκε στην καθημερινότητά μου τον Νοέμβριο του 2019. Παρόλο αυτά, γνώριζα αρκετά άτομα από την ομάδα πολύ πιο πριν. Η δημιουργικότητα που μου μεταφερόταν από τον καθένα ξεχωριστά και η αλληλένδετη "αλυσίδα" που δημιουργούσαν όλοι μαζί, μου είχε κινήσει το ενδιαφέρον. Επιστρέφοντας στην Κύπρο μετά την ολοκλήρωσή του μεταπτυχιακού μου στο marketing management, στη διαδικασία εξεύρεσης εργασίας αποφάσισα να στείλω το βιογραφικό μου, γνωρίζοντας τη δουλειά και αντιλαμβανόμενη παράλληλα τις προοπτικές ανέλιξης της Opium  στον χώρο του digital marketing! Σχεδόν δύο χρόνια μετά, μπορώ να πω περήφανα ότι ανήκω στην οικογένεια της! 

Μιχάλης: Η δική μου πρώτη επαφή με την Opium έγινε τον Ιανουάριο του 2020. Μόλις είχα τελειώσει τις σπουδές μου (προπτυχιακό bussiness administration and public management στο Πανεπιστήμιο Κύπρου και μεταπτυχιακό digital narketing στο Πανεπιστήμιο του Portsmouth) και αναζητούσα εργασία. Είχα στείλει το βιογραφικό μου λοιπόν, για να λάβω στη συνέχεια ένα ’’ωραίο’’ email το οποίο με καλούσε σε προσωπική συνέντευξη. Μετά τα διαδικαστικά, εντάχθηκα στην εταιρεία και από τότε συλλέγω εμπειρίες, γνώσεις και... φιλίες! 

Δάφνη: Σε μερικές μέρες κλείνω ένα χρόνο στην Opium. Η πρώτη μου επαφή μαζί της ήταν το Μάιο του 2020, όταν επέστρεψα στην Κύπρο μετά από σπουδές και δουλειά στο Ηνωμένο Βασίλειο. Είχα αποφασίσει να ψάξω για δουλειά στην Κύπρο στον τομέα του digital marketing, όταν άκουσα για την Opium Works. Έψαξα να μάθω περισσότερα για την εταιρεία και αφού είδα τη δουλειά που κάνει για τους πελάτες της, αποφάσισα να στείλω το βιογραφικό μου για τη θέση digital marketing executive. Με χαρά έλαβα τηλεφώνημα από το HR της εταιρείας και λίγο αργότερα έγινα μέλος της ομάδας! 

Φαίη: Δυο μήνες μόνοοοο....που λέει -παραφρασμένο- και το τραγούδι ! Κατάγομαι από Ελλάδα και Κύπρο, έτσι πήρα την απόφαση να βρω μια δουλειά εδώ που να έχει σχέση με το αντικείμενο της σχολής μου. Αυτό έκανα λοιπόν και τσουπ στη γωνία η Οpium, που πάντα ψαρεύει τους καλύτερους (γέλια). 

Σώτια: 10 υπέροχους μήνες “συμβιώνω” με την Opium, όσους μήνες δηλαδή ανακαλύπτω και εν γένει την Κύπρο. Ερχόμενη από την Αθήνα, έψαχνα να βρω στην Κύπρο μια εταιρεία που να έχει ένα μεγάλο πορτοφόλιο πελατών, ώστε να ζήσω την πρόκληση του να μπορώ να ελίσσομαι και να ανταπεξέρχομαι σε τελείως διαφορετικά markets. 

Ποιο στοιχείο του χαρακτήρα σας θεωρείτε ότι είναι αυτό που σας βοήθησε να “ενσωματωθείτε” στην ομάδα της Opium, που αποτελείται από τόσες ετερόκλητες προσωπικότητες;

Δάφνη: Δεν ξέρω αν είναι κάποιο συγκεκριμένο στοιχείο του χαρακτήρα μου, ή γενικά το ενδιαφέρον μου και η περιέργεια μου να μαθαίνω όσο πιο πολλά γίνεται στη δουλειά μου. Στην Opium θα βρεις άτομα από πολλά διαφορετικά backgrounds, με διαφορετικές προσωπικότητες και εμπειρίες. Νομίζω ότι το πιο σημαντικό είναι να θέλεις να ακούσεις και να μάθεις κάτι από το κάθε μέλος της ομάδας. Εκτός του ό,τι αυτό βοηθά στις επαγγελματικές γνώσεις που θα αποκομίσεις, είναι επίσης και ο καλύτερος τρόπος να γνωρίσεις τους συναδέλφους σου και να δεις πόσο fun είναι ο καθένας ξεχωριστά μέσα στο γραφείο!

Ραφαέλα: Ακριβὠς επειδή ο καθένας είναι τόσο ξεχωριστός και κουβαλά μια διαφορετική τρέλα μαζί του, δεν πιστεύω ότι κάποιος μπορεί να δυσκολευτεί να ενταχθεί στην ομάδα. Η τρέλα μπορεί να πηγαίνει στα βουνά σύμφωνα με τη λαϊκή ρήση, αλλά σίγουρα έχει την "έδρα" της στην Opium ! Ένα από τα “χαρακτηριστικά”, το οποίο με βοήθησε να αντιληφθώ λίγο διαφορετικά τον κόσμο του marketing, ήταν το δημιουργικό μου background. Μεγαλώνοντας στον χώρο της τέχνης, αντιλαμβανόμενη κάποιες βασικές αρχές του design αλλά και μπαίνοντας στη θέση του πελάτη καθημερινά, ανέπτυξα έναν συνδυασμό των δύο, χωρίς να “επεμβαίνω” στο δημιουργικό κομμάτι!

 Φαίη: Το να γνωρίζω και να ανακαλύπτω άτομα διαφορετικά ήταν μια επιθυμία που είχα από τότε που ήμουν μικρή. Το γεγονός ότι η Οpium έχει στο ανθρώπινο δυναμικό της τόσα άτομα, αλλά ταυτόχρονα ο μέσος όρος ηλικίας των μελών της είναι 27 χρονών, με κάνει να θέλω να τα γνωρίσω. Γιατί πρόκειται για διαφορετικές προσωπικότητες στην ηλικία μου. 

Μιχάλης: Εγώ θεωρώ πως με βοήθησε η αυτοπεποίθηση μου, ότι αισθάνομαι ικανός να καταφέρω το οτιδήποτε σε συνδυασμό με την προθυμία μου να μελετήσω για να μάθω αυτά που δεν γνωρίζω. Άλλωστε, κανένας δεν απόκτησε ένα πτυχίο ή μάστερ, και τα ξέρει όλα. Αν δεν έχεις σωστή καθοδήγηση από τους συνάδελφους σου για να μάθεις, αλλά ταυτόχρονα να πιστεύεις στον εαυτό σου και να προσπαθείς, δεν μπορείς να εξελιχθείς.

Σώτια: Η διάθεσή μου και ο ενθουσιασμός που με διακατέχουν όταν βρίσκομαι ανάμεσα σε ετερόκλητες προσωπικότητες.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ: Τζένη Ζάραγκα: Η Creative Director της Opium Works μάς συστήνεται  

 Ποια είναι η πρώτη λέξη που σας έρχεται στο μυαλό όταν ακούτε τη λέξη Opium;

Ραφαέλλα: Ανωμαλία! Η δημιουργική ανωμαλία που εξελίσσεται και μεγαλὠνει. Αν περάσει κανείς από τα γραφεία της Opium θα καταλάβει τι θέλω να πω. Ακόμη και αν δεν έχει την ευκαιρία, μπορεί να κάνει ένα scroll down στην ιστοσελίδα της και να περιεργαστεί τα διάφορα projects της τα τελευταία δέκα χρόνια, και θα καταλάβει. 

Mιχάλης: Η πρώτη λέξη που μου έρχεται στο δικό μου μυαλό, είναι ναρκωτικά! Για να είμαι ειλικρινής, τη λέξη Opium την είχα πρωτοακούσει στις γνωστές ταινίες με συμμορίες, ''ξύλο'' και διακίνηση ναρκωτικών. Αλλά μάλλον κάτι παρόμοιο πρέπει να ισχύει και στην περίπτωση της Opium (εταιρείας), αφού κάποιες ιδέες τους δεν μοιάζουν φυσιολογικές (κάτι πρέπει να ''πίνουν'' αυτοί). Πέραν της πλάκας, η δημιουργικότητα, η καινοτομία και η ομαδικότητα, είναι κάποια στοιχεία που χαρακτηρίζουν απόλυτα την Opium. Δάφνη: Ξεκάθαρα η πρώτη λέξη που μου έρχεται στο μυαλό μετά το “Opium”, είναι το “ROCKS”. 

Σώτια: Θα συμφωνήσω με τον Μιχάλη, γιατί η δουλειά στην Opium είναι εθισμός!

Φαίη: Με πρόλαβαν ο Μιχάλης και η Σώτια, αλλά ισχύει ότι πολλά πράγματα μπορούν να γίνουν εθισμός,  όπως η δουλειά σου και η καθημερινότητα σου εκεί. Βέβαια, και η λέξη πώρωση ταιριάζει γάντι στην προκειμένη. 

οpium

 

Aπό την κλίμακα από το 1 μέχρι το 10, πόσο πιεστική είναι μια τυπική σας μέρα, δεδομένου ότι έχετε να “τρέξετε" τα καθημερινά tasks;

Ραφαέλα: Ένα γλυκό 12! Δεν μπορείς να βάλεις φρένο. Μπορεί μέρα με τη μέρα να μαθαίνεις πολλά και να εξελίσσεσαι, αλλά παράλληλα αυξάνονται οι ευθύνες και οι υποχρεώσεις. Δεν θα τη χαρακτήριζα όμως ως πίεση, αλλά ως ένα δημιουργικό άγχος, το οποίο διαφέρει ανάλογα της ημέρας. Κάθε μέρα άλλωστε είναι μια ξεχωριστή πρόκληση.   

Μιχάλης: Ως μέλος του Performance Team, μια τυπική μου μέρα θα έλεγα ότι κυμαίνεται γύρω στο 6 με 7, αλλά ανά πάσα στιγμή μπορεί να εκτοξευθεί στο 11! Τα καθημερινά tasks είναι συγκεκριμένα, ωστόσο ποτέ δεν ξέρεις αν θα χρειαστεί να ξοδέψεις χρόνο για κάποιο task που δεν το προγραμμάτισες. Για παράδειγμα, ένα rejected ad, που θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις με την Google ή το Facebook support team και να κάνεις τις απαραίτητες ενέργειες, μπορεί άνετα να σε βγάλει εκτός προγράμματος. Επίσης, λόγω του ότι το ομαδικό πνεύμα είναι αυτό που κάνει την Opium να ξεχωρίζει, το ''πρόβλημα'' του συνάδελφου, είναι συνάμα και δικό μου. Έτσι προκειμένου να βρεθεί η κατάλληλη λύση, χρειάζεται να συνεισφέρεις με τη σειρά σου. 

Δάφνη: Μέσα στον έναν χρόνο που είμαι στην εταιρεία είχα την ευκαιρία να δουλέψω σε διαφορετικές ομάδες και projects, οπότε μπορώ να πω είναι ότι η κάθε μέρα διαφέρει. Με τα καθημερινά tasks μια τυπική μέρα μπορεί να είναι γύρω στο 7 και ξαφνικά η πίεση να φτάσει στο 10. Λόγω του ότι πρόκειται για μια δουλειά που σχετίζεται με το digital environment και χειρίζεσαι πελάτες από διαφορετικούς χώρους, είναι πολύ πιθανόν να προκύψουν tasks που δεν είχες προγραμματίσει, αλλά πρέπει να είσαι έτοιμος να τα “τρέξεις” και αυτά. Σώτια: 15! Α! Στα πόσα είπαμε;

Φαίη: Αν υπήρχε κλίμακα, θα την είχαμε καταργήσει και αυτή. 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Xριστόφορος Τζιηρτζιηπής: " Aν κάποιος θέλει να πάει πιο μπροστά, Opium will lead the way!  

Από τη δική σας οπτική, σε τι διαφέρει η Opium με εταιρείες που ενδεχομένως παρέχουν τις ίδιες υπηρεσίες;

Ραφαέλα: Από τη στιγμή που δεν έχω δουλέψει σε άλλες εταιρείες στην Κύπρο, δεν μπορώ να δώσω μια  αντικειμενική απάντηση. Προσωπικά, αυτό που μου έκανε εντύπωση όταν πρωτοξεκίνησα και ακόμη με ξαφνιάζει καμιά φορά, είναι ότι η ομάδα αποτελείται από νεαρά άτομα. Και εδώ βρίσκεται το κλειδί! Κάποιος “newbie” μπορεί να γνωρίζει κάτι καινούργιο ή να φέρει μια καινούργια, ανανεωμένη ιδέα. Επίσης, επειδή τα άτομα που δουλεύουμε στην Οpium είμαστε κοντά ηλικιακά, υπάρχει μια ξεχωριστή χημεία μεταξύ μας, χωρίς ωστόσο να αποκλείουμε άτομα από μεγαλύτερες ή νεότερες ηλικιακές ομάδες. 

Μιχάλης: Ούτε εγώ μπορώ να γνωρίζω για άλλες εταιρίες, αλλά για την Opium έχω να πω ότι αντιμετωπίζουμε το κάθε brand σαν να είναι δικό μας. Θέλουμε να μεγαλώσει, να πιάσει τους στόχους του και να πετύχει. Γι΄αυτό και μας ενοχλεί αφάνταστα αν κάτι πάει στραβά. Κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να πετύχουμε τους στόχους του, που είναι και δικοί μας. Επιπρόσθετα, οι επαγγελματίες που εργάζονται στην εταιρεία κάνουν το έργο αυτό πιο εύκολο. Φαίη: Παιδιά, δυστυχώς ή ευτυχώς, δεν έχω γνωρίσει άλλες εταιρείες, μιας και μόλις τελείωσα τις σπουδές μου έκανα την πρακτική μου εδώ και έτσι έχω και τη δουλειά τώρα . Αυτό που ξέρω είναι ότι σηκώνομαι το πρωί (όσο δύσκολο και αν είναι ) και έχω όρεξη να πάω στo γραφείο. Αυτό για μένα φτάνει ! Για εσάς; 

Σώτια: Ομαδικό πνεύμα, όμορφη ατμόσφαιρα σε ένα άκρως επαγγελματικό και φιλόδοξο περιβάλλον. 

Δάφνη: Δεν έχω κάποια εμπειρία με άλλες εταιρείες digital marketing στην Κύπρο, αλλά αυτό που ξέρω για την Opium είναι ότι αποτελείται από άτομα που ενδιαφέρονται για τo αντικείμενο τους και που θα κάνουν επιπρόσθετη προσπάθεια για να διασφαλίσουν ότι η δουλειά που βγάζουν προς τα έξω για τους πελάτες τους είναι η καλύτερη. Εκτός αυτού, νομίζω είναι δύσκολο να βρεις αλλού εταιρεία με τόση δημιουργικότητα και “πελάρα”. 

 

Home