Μετά τα μοντέλα με ραγάδες, έρχονται τα μοντέλα με κοιλίτσα στη νέα καμπάνια του ASOS
Τα τελευταία χρόνια οι μεγάλες αλυσίδες στρέφονται προς περισσότερα προσιτά πρότυπα ομορφιάς για τις καμπάνιες τους, επιλέγοντας μοντέλα με φυσιολογικές ''ατέλειες'' με τα οποία ευτυχώς όλες μπορούμε να ταυτιστούμε.
Το Asos είναι ένα από τα brands που πρωτοπόρησαν σ' αυτό το κομμάτι, μετά και από πολλές πιέσεις που δέχτηκε στο παρελθόν -κυρίως από μαμάδες- που κατηγόρησαν τo μεγαλύτερο online high street κατάστημα στη Μεγάλη Βρετανία για τα ''σκελετωμένα'' μοντέλα που χρησιμοποιούσε για να ''διαφημίσει'' τα ρούχα του στο site.
Τα τελευταία χρόνια κορίτσια με διαφορετικούς σωματότυπους, με τους οποίους μπορεί να ταυτιστεί κάθε μια από εμάς έχουν ευτυχώς αντικαταστήσει τα ''άψογα'' ρετουσαρισμένα πρότυπα προωθώντας μια πιο φυσιολογική εικόνα που στόχο έχει να μας κάνει να αγαπήσουμε τον εαυτό μας με τις ατέλειές του.
Thank u ASOS for these angles pic.twitter.com/h3B23lzxOB — MADELEINE (@Frenchd0gblues) April 1, 2019
Τελευταία κίνηση που μας άρεσε έγινε από το διάσημο brand Αsos πoυ επέλεξε να αφήσει αρετουσάριστες τις φωτογραφίες των μοντέλων του. Μετά από τα γυναικεία σώματα με ραγάδες, αυτή την φορά στην συλλογή με τα μαγιό, τα κορίτσια εμφανίζονται χαλαρά, χωρίς να τα απασχολεί το στομάχι και το δέρμα που «διπλώνει» στην περιοχή.
Saw this on ASOS and found it soo refreshing. Other than the inclusion of “plus size” models It’s also very important to show realistic images of women’s bodies, including skinny women. Your stomach having rolls when you sit is perfectly normal even when it’s “flat” ❤️✨ pic.twitter.com/c16i49xYMH — Zainab Mohammed (@Zoiib) August 24, 2018
Οι φωτογραφίες έχουν γίνει viral κυρίως στο Twitter, όπου οι χρήστες δείχνουν ενθουσιασμένοι για μια εικόνα που θεωρείται εντελώς φυσιολογική, αφού όλοι όταν καθόμαστε όπως ένα μοντέλο σε μια φωτογραφία με μωβ μπικίνι διπλώνει το στομάχι μας και που προωθεί αυτό που ονομάζουμε body positivity. Λυπηρό, από τη μια, αφού φτάσαμε στο σημείο να επικροτούμε κάτι τόσο φυσιολογικό και υγιές επειδή είναι τόσο σπάνιο στις φωτογραφήσεις μόδας, από την άλλη ελπιδοφόρο, που επιτέλους τόσο μεγάλα brands αντιλήφθηκαν την ανάγκη για ρεαλιστικά πρότυπα που εξυμνούν την μοναδικότητα του κάθε ανθρώπου, χωρίς να προσπαθούν να επιβάλουν κάτι ''άπιαστο''.
Διάβασε ακόμα: H Jennifer Garner ψηφίστηκε η πιο όμορφη γυναίκα της χρονιάς και ντρέπεται γι' αυτό