Thumbnail

5 +1 οφέλη του καρπουζιού  5 +1 οφέλη του καρπουζιού 

Είναι το κατεξοχήν φρούτο του καλοκαιριού! 
Με το καρπούζι μυρίζει καλοκαίρι! Το καρπούζι ζει όλη του την δόξα τους καλοκαιρινούς μήνες.

Εκτός από πολύ νόστιμο, περιέχει ελάχιστες θερμίδες, έχει και πολλά οφέλη για την υγεία σου.
Μια κούπα καρπούζι, έχει μόλις 46 θερμίδες,  είναι πλούσια σε βιταμίνη C και βιταμίνη Α. Τα καλά του, δεν τελειώνουν εδώ!

ΔιάβασεΑυτές οι συνήθειες θα επιβραδύνουν τον μεταβολισμό σου και δεν το θέλεις

Διάβασε με προσοχή:
 

Ενυδατώνει 
Το καρπούζι, αποτελείται κατά 92% από νερό. Η μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό είναι αυτό που κάνει τα φρούτα να σε χορταίνουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.


Θρεπτικά συστατικά και ευεργετικές φυτικές ενώσεις
Βιταμίνη C: 21% της ημερήσιας πρόσληψης
Η βιταμίνη C είναι ένα αντιοξειδωτικό που βοηθά στην πρόληψη βλάβης των κυττάρων από τις ελεύθερες ρίζες.
Βιταμίνη Α: 18% της ΕΑΚ
Κάλιο: 5% της ΕΑΚ
Μαγνήσιο: 4% της ΕΑΚ
Βιταμίνες Β1, Β5 και Β6: 3% της ΕΑΚ

Πρόληψη του καρκίνου
Μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου μειώνοντας τον ινσουλινοειδή αυξητικό παράγοντα (IGF), μια πρωτεΐνη που εμπλέκεται στην κυτταρική διαίρεση. Τα υψηλά επίπεδα IGF συνδέονται με τον καρκίνο.

Βελτιώνει την υγεία της καρδιάς
Οι καρδιακές παθήσεις είναι η πρώτη αιτία θανάτου παγκοσμίως. Πολλές θρεπτικές ουσίες στο καρπούζι έχουν συγκεκριμένα οφέλη για την υγεία της καρδιάς. Άλλες βιταμίνες και μέταλλα στο καρπούζι είναι επίσης καλές για την καρδιά σας. Αυτές περιλαμβάνουν τις βιταμίνες Α, Β6, C, μαγνήσιο και κάλιο.


Κάνει καλό στο δέρμα και τα μαλλιά

Δύο βιταμίνες στο καρπούζι – Α και C – είναι σημαντικές για την υγεία του δέρματος και των μαλλιών.Η βιταμίνη C βοηθά το σώμα να παράγει κολλαγόνο, μια πρωτεΐνη που διατηρεί το δέρμα εύπλαστο και τα μαλλιά δυνατά. Η βιταμίνη Α είναι επίσης σημαντική για το υγιές δέρμα, καθώς βοηθά στη δημιουργία και την επιδιόρθωση των κυττάρων του δέρματος. Χωρίς αρκετή βιταμίνη Α, το δέρμα μπορεί να φαίνεται ξηρό και λεπτό.

Μπορεί να βελτιώσει την πέψη

Το καρπούζι περιέχει πολύ νερό και μια μικρή ποσότητα ινών, τα οποία είναι και τα δυο σημαντικά για την υγιή πέψη.  Η κατανάλωση πλούσιων σε νερό και πλούσιων σε ίνες φρούτων και λαχανικών, συμπεριλαμβανομένου του καρπουζιού, μπορεί να είναι πολύ χρήσιμη για την προώθηση των φυσιολογικών κινήσεων του εντέρου.

Διάβασε επίσης:

 3 tips για να κρατηθείς σε φόρμα το καλοκαίρι

Καλοκαιρινά ροφήματα χαμηλά σε θερμίδεςΠηγή

Home