Thumbnail

Αν έχεις λιπαρή επιδερμίδα, καλύτερα ν' αποφεύγεις αυτές τις τροφές Αν έχεις λιπαρή επιδερμίδα, καλύτερα ν' αποφεύγεις αυτές τις τροφές

Δεν είναι λίγοι οι ειδικοί που συνδέουν την ακμή με τις διατροφικές μας συνήθειες
Ακόμα κι αν ακολουθείς την κατάλληλη skincare routine για την ακνεϊκή επιδερμίδα σου, υπάρχουν κάποια διατροφικά tips που σίγουρα θα βοηθήσουν στην βελτίωση της όψης και της εικόνας της.

1.Ακόρεστα λίπη

Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση πάρα πολλών ωμέγα-6 μπορεί να έχει ως αποτελέσει να προκληθεί φλεγμονή και να σε οδηγήσει στην ακμή. Τροφές που έχουν μαγειρευτεί σε βαριά λάδια όπως τηγανητές πατάτες και τα τσιπς είναι ανεπιθύμητα και μπορούν να καταστρέψουν το δέρμα σου.

2. Γαλακτοκομικά

Η κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων συνδέεται με αυξημένη ακμή, και αυτό συμβαίνει επειδή τα γαλακτοκομικά προϊόντα περιέχουν υψηλά επίπεδα των ορμονών που φράζουν τους πόρους .Αν το δέρμα σου είναι ευαίσθητο δοκίμασε εναλλακτικές λύσεις όπως το γάλα αμυγδάλου. 

Διάβασε ακόμα: 5 συνήθειες που δεν υπολόγιζες ότι μπορούν να προκαλέσουν ανεπανόρθωτη ζημιά στην επιδεμίδα σου

3. Αλκοόλ

Στην κορυφή της αφυδάτωσης του δέρματός σου βρίσκεται το αλκοόλ που σου κάνει μία λιπαρή επιδερμίδα…άλλο πράγμα! Όταν καταναλώνεις αλκοόλ η «θερμοκρασία σου»  αυξάνεται, ιδρώνεις περισσότερο και αυτή η αυξημένη εφίδρωση οδηγεί σε φραγμένους πόρους…λίγο αργότερα έρχεται η καταστροφή και η ασχήμια.

4. Επεξεργασμένοι υδατάνθρακες

Άσπρο ψωμί, άσπρο ρύζι, και άλλοι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες έχουν υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, πράγμα που σημαίνει ότι προκαλούν μια απότομη άνοδο και πτώση του σακχάρου στο αίμα σου. Προτίμησε προϊόντα ολικής άλεσης και πολλά λαχανικά.

5. Η ζάχαρη

Η κατανάλωση ζάχαρης αυξάνει δραστικά τα επίπεδα της ινσουλίνης η οποία προκαλεί ταχεία φλεγμονή στο σώμα σου και επηρεάζει το δέρμα σου.

Διάβασε ακόμα: H Halle Berry σε συμβουλεύει να πλένεις το πρόσωπό σου πριν την γυμναστική και εξηγεί τον λόγο

Home