Thumbnail

Αποτοξίνωση οργανισμού: Τι να τρως για να γίνει σωστά Αποτοξίνωση οργανισμού: Τι να τρως για να γίνει σωστά

Οι πρώτες λίγες ημέρες μπορεί να είναι δύσκολες, αλλά μόλις “συνηθίσεις” και βελτιωθούν τα επίπεδα ενέργειας που έχεις, τότε νιώθεις ότι έχεις κάνει πραγματική αποτοξίνωση
Η αποτοξίνωση είναι μια συνεχής διαδικασία που το σώμα εκτελεί φυσικά. Το 75% της απενεργοποίησης των τοξινών στον οργανισμό διενεργείται στο συκώτι (ήπαρ) και το υπόλοιπο 25% στο έντερο. Αποτοξίνωση σημαίνει αποφυγή κυρίως ζωικών τροφών, αλκοόλ και επεξεργασμένων τροφίμων. Χρειάζεσαι όλα τα θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες, μέταλλα και φυτοθρεπτικά συστατικά (καροτενοειδή, φλαβονοειδή κ.λ.π.) 

detox

Μια αυτοσυγκράτηση θα σε φέρει εύκολα, μέσα σε πολύ λίγες μέρες, στον παλιό καλό σου εαυτό και στις παλιές καλές διατροφικές σου συνήθειες. Ακόμη και 2-3 κιλά να έχεις βάλει, μπορεί να γίνει ολική επαναφορά. Ακολούθησε τα βήματα για μια εβδομάδα, για να επανέλθεις στο στόχο και στο νούμερο που θέλεις.

Διάβασε ακόμη: Ξέρεις ποιά συνήθεια σού προσθέτει κιλά; 

detox

Τι πρέπει να τρως για σωστή αποτοξίνωση

Η δίαιτα αποτοξίνωσης περιλαμβάνει κυρίως λαχανικά, καρπούς και φρούτα. Μια τέτοιου είδους διατροφή για μικρό χρονικό διάστημα (3-7 ημέρες) δεν έχει καμιά αρνητική επίδραση στην υγεία μας λένε οι ειδικοί, και καλό είναι να κάνουμε κάποιες φορές μέσα στο χρόνο, ειδικά σε περιόδους μετά από γιορτές ή διακοπές.

1) Διώξε τις θερμίδες που πίνεις

Αν ελέγχεις τι τρως καθημερινά σε ένα ημερολόγιο διατροφής, είναι πολύ πιθανό να καταναλώνεις άχρηστες θερμίδες και ζάχαρη μόνο από καφέδες, τσάγια, χυμούς ή αναψυκτικά. Βγάζοντας μόνο τη ζάχαρη που προσθέτεις στον καφέ σου, για ένα μήνα, μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις έως και 3 κιλά λίπους.  Η ζάχαρη στα ροφήματα και ιδιαίτερα στον καφέ απορροφάται άμεσα από τον οργανισμό και γίνεται ευκολότερα λίπος. Μείωσέ την ή αν γίνεται βγάλε την από τα καθημερινά ροφήματά σου.

2) Συνδύασε σωστά

Οι σωστοί συνδυασμοί είναι βασικοί στη διατροφή, όχι μόνο για να αδυνατίσεις, αλλά και για τη διατήρηση της υγείας. Μάθε να κάνεις μεσογειακούς συνδυασμούς, που χορταίνουν και σε διατηρούν υγιή και αδύνατη π.χ. όσπρια με ρύζι, κρέας με λαχανικά αντί για πατάτες.

detox

3) Επίλεξε σωστά πιάτα και ποτά στην έξοδο σου 

Επίλεξε σαλάτες με όσο το δυνατόν περισσότερα χρώματα π.χ. κόκκινα (πιπεριά), πράσινο (μαρούλι, ρόκα, σπανάκι), κίτρινο (καλαμπόκι), πορτοκαλί (καρότο) και άπαχη πρωτεΐνη π.χ. κοτόπουλο, γαλοπούλα, τόνος κ.λπ.).

4) Μείωσε την πείνα έξυπνα

Όταν το αίσθημα της πείνας είναι πολύ αυξημένο, σου προτείνουμε να εμπλουτίσεις με περισσότερες φυτικές ίνες την ημέρα σου π.χ. αποξηραμένα φρούτα με λίγους ξηρούς καρπούς ή 1-2 κουταλιές βρώμης σε ένα γιαούρτι.

5) Επίλεξε σωστό λίπος, για να χάσεις λίπος

Ο οργανισμός χρειάζεται τα καλά λιπαρά της διατροφής, για να διώξει αποθηκευμένο λίπος από τα σημεία που δεν σου αρέσουν στο σώμα. Κόψε όλα τα ανθυγιεινά λιπαρά και εμπλούτισε τη διατροφή σου με αβοκάντο, σολομό, τόνο, σαρδέλα, λινέλαιο, ηλιόσπορους, λιναρόσπορους.

Διάβασε ακόμη: Διώξε τις τοξίνες των εορτών

detox

6) Επιστροφή στη φύση

Αφαίρεσε απ’ τη διατροφή σου για 3-7 μέρες κόκκινο κρέας, γάλα και επεξεργασμένα τρόφιμα (μπάρες,μπισκότα κ.τ.λ.) και ένταξε πιο πολλά φρούτα,λαχανικά,ξηρούς καρπούς,όσπρια και ψάρι.

7) Διώξε τα «3 λευκά δηλητήρια»: Λευκή ζάχαρη – Λευκό αλεύρι – Αλάτι

Αντικατάστησε με στέβια τη λευκή ζάχαρη, αλεύρι ολικής αντί για λευκό και αλάτι βοτάνων ή με λιγότερο νάτριο αντί για κανονικό αλάτι.

Η σωστή διατροφή δεν τελειώνει σε 2,3 ή 10 μήνες. Είναι οι καθημερινές μας συνήθειες που καθορίζουν αν θα παχύνουμε ή όχι και αυτές πρέπει να αλλάξουμε!

Διάβασε ακόμη: Τι ακριβώς θα συμβεί στο σώμα σου αν κόψεις τη ζάχαρη

Πηγή

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Home