Thumbnail

Αυτές οι τροφές σου προκαλούν αϋπνία (και δεν είναι αυτές που φαντάζεσαι) Αυτές οι τροφές σου προκαλούν αϋπνία (και δεν είναι αυτές που φαντάζεσαι)

Δες ποιες να αποφεύγεις το βράδυ για να κοιμάσαι σαν πουλάκι
Το ότι τροφές λιπαρές ή πικάντικες που μπορεί να σε φουσκώσουν, είναι καλό να τις αποφεύγεις τουλάχιστον 4 ώρες πριν τον ύπνο, το ξέρεις. Ωστόσο υπάρχουν και κάποια τροφές που ίσως δεν υποψιάζεσαι ότι σε ενοχλούν και σου τις παρουσιάζουμε:

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ: Πώς να καθαρίζεις το κινητό σου για να αποφύγεις την εξάπλωση του κορωνοϊού   


1. Σκληρό τυρί

Μία μερίδα τυριού ισούται με περίπου μια λεπτή φέτα μεγέθους σάντουιτς ή δύο κύβους μεγέθους ζαριών. Ωστόσο, οι περισσότεροι από εμάς τρώνε πολύ περισσότερο από αυτό, κάτι που μας εμποδίζει να πετύχουμε έναν ποιοτικό ύπνο.

«Τα τυριά με υψηλότερη περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά, όπως το ελβετικό, το τσένταρ, το μπλε και η παρμεζάνα μπορεί να είναι δύσκολο να αφομοιωθούν, ειδικά όταν ξαπλώνεις», λέει η διατροφολόγος Maggie Moon, MS, RD, που εδρεύει στο Λος Άντζελες, συγγραφέας του The MIND Diet. Τότε υπάρχει ο κίνδυνος καύσου. «Το να ξαπλώνεις πολύ σύντομα μετά το φαγητό μπορεί να διευκολύνει την παλινδρόμηση οξέος, προκαλώντας δυσφορία και κάψιμο στο στήθος», εξηγεί. Εάν λαχταράς λίγο τυρί, προγραμμάτισε να το φας 4 έως 6 ώρες πριν τον ύπνο. Και αν είναι γαλακτοκομικά αυτό που πραγματικά λαχταράς, μια καλή εναλλακτική λύση είναι ένα ζεστό ποτήρι γάλα, το οποίο μπορεί πραγματικά να σε βοηθήσει να κοιμηθείς χάρη στο αμινοξύ τρυπτοφάνη, το οποίο ορισμένοι λένε ότι μπορεί να σε χαλαρώσει.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τελικά, τρέξιμο ή περπάτημα;

 

2. Μαύρη σοκολάτα

Θέλεις να φας κάποιο επιδόρπιο και μάλλον πιστεύεις ότι η μισή μπάρα μαύρης σοκολάτας κανονικού μεγέθους είναι πιο υγιεινή από ένα κομμάτι cheesecake - και είναι. Αλλά αυτή η σοκολάτα αποτελεί μεγαλύτερη απειλή κατά τον ύπνο. «Η μαύρη σοκολάτα μπορεί να είναι μια λιχουδιά πλούσια σε πολυφαινόλη, αλλά είναι επίσης μια εκπληκτική πηγή καφεΐνης», λέει η Moon. «Είναι συνηθισμένο να αποφεύγουμε ποτά όπως καφέ ή τσάι με καφεΐνη πριν από τον ύπνο, αλλά είναι εξίσου σημαντικό να αποφεύγουμε τις πηγές τροφίμων αυτού του διεγερτικού, που μπορεί να δυσκολευτεί να χωνευτεί και να σε κάνει να παραμείνεις άυπνη», εξηγεί η Moon.

 

υπνος

pexels.com/photo/woman-covering-face-with-book-on-bed-1524232/

 

3. Ένα ζουμερό hamburger

Το βόειο κρέας είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών και σιδήρου. Αλλά η πρωτεΐνη και το λίπος στο τυπικό μπιφτέκι μπορεί να χρειαστούν λίγο χρόνο για να αφομοιωθούν, λέει η Moon. Για τον λόγο αυτό, κάθε βοδινό πιάτο πρέπει να αποφεύγεται τουλάχιστον τέσσερις ώρες πριν κοιμηθείς. «Το αλεσμένο βόειο κρέας σε ένα burger ή stroganoff είναι πολύ βαρύ και δύσκολο να αφομοιωθεί κοντά στον ύπνο λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε κορεσμένα λιπαρά και πρωτεΐνες», εξηγεί η ειδικός.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 8+1 tips για να ξεκινήσουμε γυμναστική αύριο!

 

Πηγή

κεντρική φώτο: pexels.com/photo/woman-laying-down-on-bed-near-window-1841636/

Home