Thumbnail

Κι όμως, είναι καλύτερα να κοιμάσαι με ανοιχτή πόρτα Κι όμως, είναι καλύτερα να κοιμάσαι με ανοιχτή πόρτα

Δες γιατί από απόψε, δεν θα ξανακλείσεις την πόρτα του υπνοδωματίου σου
Έχεις κι εσύ τη συνήθεια να κλείνεις την πόρτα του υπνοδωματίου σου πριν κοιμηθείς; Μάλλον ήρθε η ώρα να το ξανασκεφτείς!

Ολλανδική μελέτη αναφέρει πως πρέπει ο αέρας να κυκλοφορεί ελεύθερα στον χώρο ώστε να κοιμόμαστε καλύτερα. Μάλιστα, σε δημοσίευσή τους, αναφέρουν πως όταν η πόρτα είναι κλειστή αυξάνονται τα επίπεδα διοξειδίου του άνθρακα που απελευθερώνουμε όταν αναπνέουμε και αυτό δυσκολεύει τον ύπνο μας.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το έξυπνο τρικ για να είναι το σπίτι σου πάντα τακτοποιημένο

 


Για τις ανάγκες της έρευνας, συμμετείχαν 17 υγιείς φοιτητές που για πέντε συνεχόμενες ημέρες κοιμόντουσαν με την πόρτα κλειστή και τις επόμενες πέντε με ένα παράθυρο ανοιχτό ώστε να ανανεώνεται ο αέρας. Καθ’ όλη τη διάρκεια της μελέτης οι φοιτητές απαντούσαν σε σχετικό ερωτηματολόγιο.

 

γυναίκα

pexels.com/photo/woman-in-white-long-sleeved-shirt-lying-on-bed-4473877/


Βάσει των μετρήσεων αλλά και των απαντήσεων που έδωσαν οι συμμετέχοντες, οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα πως «τα χαμηλότερα επίπεδα διοξειδίου του άνθρακα βοηθούν να κοιμόμαστε πιο βαθιά, πιο καλά και να έχουμε λιγότερες διακοπές στον ύπνο».

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 5+1 tips για να αδυνατίσεις χωρίς να στερηθείς!

 

Όταν οι συμμετέχοντες έκλεισαν την πόρτα ή το παράθυρο του δωματίου τους, τα επίπεδα διοξειδίου του άνθρακα έφτασαν τα 1.150 ppm (μονάδα μέτρησης για τις περιεκτικότητες και αναλογίες της τάξης του εκατομμυριοστού), ενώ έπεσαν περίπου στο μισό, στα 717 ppm, όταν άνοιξαν είτε την πόρτα είτε το παράθυρο.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Cottagecore: Ναι, είναι το απόλυτο deco trend του 2021

 

Πηγή

κεντρική φώτο: pexels.com/photo/woman-laying-down-on-bed-near-window-1841636/

Home