Thumbnail

Meal Prepping: Η νέα τάση που μπορείς να ξεκινήσεις από αύριο Meal Prepping: Η νέα τάση που μπορείς να ξεκινήσεις από αύριο

Τι ακριβώς είναι και πώς θα το ακολουθήσουμε σωστά
Το meal prepping, που εδώ και λίγο καιρό το ακούμε συνεχώς, είναι ότι έκανες εδώ και καιρό απλά τώρα έχει και ωραίο…όνομα!

Οκ, η αλήθεια είναι πως με τον όρο meal prepping, όλος ο υπόλοιπος κόσμος δεν εννοεί «βάζω σε ταπεράκι το φαγητό της μαμάς που περίσσεψε από χθες», αλλά μία ολόκληρη διαδικασία, που βασίζεται στις αρχές της καλής διατροφής, καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας, επτά ημέρες την εβδομάδα. 

Είναι σαφές πως τα πλεονεκτήματα της διαδικασίας είναι πολλά Το να προετοιμάζεις εγκαίρως τα γεύματα της εβδομάδας βοηθάει στη σωστή διατροφή, στην οικονομία χρημάτων, στην εξοικονόμηση χρόνου και ενέργειας και επαγωγικά στην καλή διάθεση. 


Πιο κάτω σου βρήκαμε μερικά tips που θα σε βοηθήσουν να ακολουθήσεις και εσύ σωστά το meal prepping. Διάβασε τα και σήμερα που είναι Κυριακή, ετοιμάσου για την υπόλοιπη εβδομάδα: 

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αυτό το πρόγραμμα γυμναστικής θα θες να το ξεκινήσεις από αύριο (Bίντεο)

 

Βήμα 1: 
Πριν μπεις στην κουζίνα να ετοιμάσεις τα γεύματά σου, να κάνεις μερικά βήματα που θα σε βγάλουν από πολλούς μπελάδες. Ένα από αυτά, είναι να επιλέξεις τα σωστά δοχεία τροφίμων για όλων των ειδών τα γεύματα που θα ετοιμάσεις.  Κατάγραψε λοιπόν τις προτιμήσεις σου και αφιέρωσε χρόνο στο να βρεις τα κατάλληλα δοχεία που θα φιλοξενήσουν τα γεύματά σου.

meal

Βήμα 2:
Προχωράς με την ειδική προετοιμασία των γευμάτων της εβδομάδας, δηλαδή τα απαραίτητα ψώνια, αφού προηγουμένως έχεις κάνει το meal planning σου, τον προγραμματισμό σου. Η γενική αρχή της μεσογειακής διατροφής για μεσημεριανό καλό είναι να ακολουθείται κατά το δυνατόν τόσο για λόγους υγείας όσο και γιατί πραγματικά θα βγεις από τον… μισό μπελά του τι να ετοιμάσεις για φαγητό.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: JLo: Μάς έδειξε την προπόνηση που κάνει με τον A-Rod για γραμμωμένο σώμα (Βίντεο)

 

Βήμα 3: 
Για ένα μέσο ωράριο 10-6 που ισχύει για πολλούς, σημαίνει ότι θα πρέπει να προετοιμάσεις τόσο ένα κυρίως γεύμα, όσο και -ιδανικά- δύο σνακς. Δεν είναι καθόλου εύκολο όλο αυτό, όμως έχεις στην τσάντα σου τη λύση που σε βοηθάει να μένεις χορτασμένη από μια γευστική λύση, ανά πάσα στιγμή. Μπάρες δημητριακών, φρυγανιές, φρούτα είναι μερικές πολύ καλές λύσεις. 

 

Προσοχή: 
Υποθέτοντας πως κάνεις το meal prepping την Κυριακή για όλη την εβδομάδα, καλό είναι να προγραμματίσεις και τι θα φαγωθεί πότε, βάσει του πόσο μπορεί να διατηρηθεί το μαγειρεμένο τρόφιμο στο ψυγείο. 
 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τα μυστικά για να χάσεις κιλά

Home