Thumbnail

Θες να καις θερμίδες χωρίς να κουράζεσαι; Γίνεται! Θες να καις θερμίδες χωρίς να κουράζεσαι; Γίνεται!

2+1 απλά tips που θα σε βοηθήσουν
Μπορεί να φαντάζει ουτοπικό κι όμως γίνεται να καις θερμίδες, χωρίς να νιώθεις ότι φτάνεις τα όρια σου από την κούραση.

Δες πιο κάτω μερικές απλές συμβουλές που μπορείς να ξεκινήσεις να ακολουθείς: 

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Έτσι θα χάσεις τα τελευταία κιλά που σε ταλαιπωρούν

 

1. Ενδυνάμωση


Ξεκίνησε με ασκήσεις που γυμνάζουν τις μικρότερες μυϊκές ομάδες, π.χ., εκτάσεις τρικέφαλων ή ανυψώσεις γαμπών, και τελείωσε με άλλες για το στήθος, την πλάτη και τα πόδια. Με αυτή τη στρατηγική παράγεις λιγότερο γαλακτικό οξύ, το οποίο σε μεγάλες ποσότητες οδηγεί σε κόπωση, αναφέρουν ερευνητές του Πανεπιστημίου Έλον. Έτσι, μπορείς να εκτελέσεις περισσότερες επαναλήψεις και να σμιλέψεις το σώμα σου γρηγορότερα.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ποιο είναι ακριβώς το «ένα φρούτο» που λένε οι διατροφολόγοι;


2. Τρέξιμο με στόχο
Όταν γνωρίζεις εκ των προτέρων πόσο ακόμη έχεις να διανύσεις, προσπαθείς περισσότερο και κινείσαι γρηγορότερα, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο British Journal of Sports Medicine. Γι’ αυτό οργάνωσε από πριν τη διαδρομή σου και τοποθέτησε σημάδια για να ξέρεις πού βρίσκεσαι, πόσο έχεις τρέξει και πόσο σου απομένει.

gym
3. 2 σε 1
Μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Medicine and Science in Sports and Exercise έδειξε ότι όσοι γυμνάζονταν με στατικό ποδήλατο και ταυτόχρονα ασκούσαν τα χέρια τους, έκαψαν περισσότερες θερμίδες χωρίς να αισθανθούν ότι κουράστηκαν περισσότερο.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 8+1 tips για να ξεκινήσουμε γυμναστική αύριο!

Πηγή

Home