Thumbnail

10+2 τροφές που τις απολαμβάνεις και εκείνες καίνε το λίπος 10+2 τροφές που τις απολαμβάνεις και εκείνες καίνε το λίπος

Βάλε τις στο διατροφολόγιο σου και δες διαφορά στο σώμα σου
Το να ακολουθείς μια ισορροπημένη διατροφή είναι ο τρόπος να φέρεις μόνιμο αποτέλεσμα στη σιλουέτα σου, τι πρέπει όμως να περιέχει οπωσδήποτε μια διατροφή που "λιώνει" το λίπος;


Quinoa
Χαρακτηρίζεται all-star τρόφιμο καθώς περιέχει επίσης τεράστια ποσότητα πρωτεϊνης αλλά και πολύτιμα μέταλλα για τον οργανισμό σου. Plus: Μαγειρέυεται πανέυκολα ακριβώς σαν το ρύζι.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 5 στρατηγικές για σωστό…snacking που φυσικά, δεν παχαίνει

 

Γκρέιπφρουτ
Όχι δεν έχει μαγικές αδυνατιστικές ιδιότητες όπως πολλές φορές θα έχεις ακούσει. Η διαιτητική του αξία όμως είναι υψηλή, καθώς περιέχει μεγάλο ποσοστό φυτικών ινών, σε χορταίνει δηλαδή με λίγες θερμίδες και για πολλή ώρα.

Καρπούζι
Αποτελείται κυρίως από νερό και προσφέρει λίγες θερμίδες, γι αυτό και είναι μια νόστιμη και ιδανική λύση για να χορτάσεις χωρίς να παχύνεις. Επιπλέον περιέχει λυκοπένιο (βασικό όπλο κατά του καρκίνου) και βιταμίνες Α και C.


Berries 
Εκτός από τα τυπικά οφέλη των φρούτων γενικά, τα μούρα/βατόμουρα/φράουλες είναι γλυκά στη γεύση κι έτσι περιορίζουν την όρεξή σου για άλλα (θερμιδοφόρα) γλυκά.

Γλυκοπατάτα
Εξαιτίας της γλυκιάς της γεύσης είναι σχεδόν άχρηστο να της προσθέσεις κάτι από πάνω όπως βούτυρο, τυρί κτλ. που βάζουμε στις κοινές πατάτες. Επιπλέον περιέχει βιταμίνες, φυτικές ίνες και πολύτιμα μέταλλα.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς να ενισχύσεις τον μεταβολισμό σου 

 

Αυγό
Οι ειδικοί λένε ότι ένα αυγό το πρωί σε κρατάει χορτάτη για ώρες. Επιπλέον λόγω της μεγάλη περιεκτικότητάς του σε πρωτεΐνη κινητοποιεί τις καύσεις του οργανισμού. Αν έχεις χοληστερίνη, ένα αυγό την ημέρα είναι αρκετό.

Καφέ
Αν είσαι coffee-holic μπορείς να πανηγυρίσεις γιατί ο καφές φαίνεται να ευνοεί το μεταβολισμό (αν και με μικρή διάρκεια επίδρασης). Προσοχή: Μιλάμε πάντα για σκέτο καφέ-ή έστω με γλυκαντικό χωρίς θερμίδες.

Βρώμη
Για να επωφεληθείς περισσότερο μαγείρεψε τη βρώμη και κατανάλωσέ τη ζεστή. οι φυτικές ίνες και το νερό που περιέχει θα σε χορτασουν ενώ η θερμότητα θα αναδείξει τη γεύση της καλύτερα.

 

eating

unsplash.com/photos/8pWavjyk3Uc

 

Πλιγούρι
O ολόκληρος καρπός του σιταριού έχει τον τέλειο συνδυασμό, δηλαδή υψηλό ποσοστό πρωτεϊνών και φυτικών ινών και χαμηλή ποσότητα θερμίδων και λιπαρών.


Ποπ-κορν
Μπορεί να ακούγεται περίεργο αλλά αν δεν το φορτώσεις με βούτυρο και πολύ αλάτι είναι ένα από τα πιο θρεπτικά snack με λίγες θερμίδες. Plus:Ο αέρας που περιέχει σε χορταίνει γρήγορα.

Άπαχο γάλα
Δηλαδή πρωτεϊνη, ασβέστιο και βιταμίνη D χωρίς τα extra λιπαρά. Παρόλο που συγκαταλέγεται στα light προϊόντα σε χορταίνει πραγματικά και μάλιστα για αρκετή ώρα.

Όσπρια
Περιέχουν φυτικές ίνες, πρωτεΐνη και βιταμίνες, είναι δηλαδή πρακτικά ένα πλήρες τρόφιμο. Στη νηστεία ή στη χορτοφαγία δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή για να πάρεις πολύτιμα τα πολύτιμα αυτά συστατικά.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς να ξεκινήσεις υγιεινά και θετικά τη μέρα σου

 

Πηγή

κεντρική φώτο: unsplash.com/photos/5SDN0S1ITa8

Home